کد خبر: ۳۴۸۶۵۶
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۴

راکعی: عارف سرلیست اصلاح‌طلبان و اعتدالیون است

دبیرکل جمعیت زنان نواندیش گفت: ما به ائتلاف اصلاح‌طلب‌ها رای می‌دهیم تا مجلس آینده مجلسی در حد و شان ملت ایران باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
فاطمه راکعی در همایش فرزندان انقلاب که از سوی سازمان جوانان و دانشجویی حزب اسلامی کار در حسینیه جماران برگزار شده بود، اظهار کرد: هراس و بیم انحصار‌طلبان نشان می‌دهد که چقدر اصلاح‌طلبان و خانواده امام، خط امام را خوب پیش برده‌اند.وقتی یادگار عزیز امام ردصلاحیت می‌شود یعنی ردصلاحیت‌کنندگان تمام جوانب امور را نادیده گرفته‌اند. این در حالی است که ما شورای نگهبان را به عنوان یک نهاد و مرجعی والا قبول داریم.

وی در ادامه خطاب به روح امام (ره) گفت: امروز عموم فرزندان انقلاب اسلامی که به رهبری شما در پیروزی انقلاب نقش داشته‌اند در کنار همه تهمت‌ها و تحقیرها و بدخلقی‌ها در صحنه مانده‌اند. آنها امروز فرهنگ اسلام رحمانی را با همه جان پذیرفته‌اند و به آن اعتقاد دارند. این فرهنگ را به فرزندان و جوانان انتقال داده‌اند و تنها هدف‌شان تداوم راه شما است.

دبیرکل جمعیت زنان نواندیش در پایان گفت: اصلاح‌طلبان و اعتدالیون به سرلیستی محمدرضا عارف در انتخابات شرکت می‌کنند. ما به ائتلاف اصلاح‌طلب‌ها رای می‌دهیم تا مجلس آینده مجلسی در حد و شان ملت ایران باشد.

در ادامه این نشست پیام مجرد رییس شاخه جوانان حزب اسلامی کار اظهار کرد: جرقه انقلاب از اعتراض طلبه جوانی زده شد که تمام جوانی خود را صرف مبارزه با ظلم کرد. جرقه پیروزی انقلاب با جوانانی زده شد که به آن طلبه که دیگر رهبریت یک جریان انقلابی را برعهده داشت یعنی امام خمینی (ره) اقتدا کرده بودند.

وی ادامه داد: پیروزی انقلاب، پیروزی در جنگ تحمیلی، پیروزی مقابل تحریم‌های ظالمانه و پیشرفت در علم و فرهنگ با حضور جوانان صورت گرفت.

مجرد تصریح کرد: انتخابات نزدیک است، دل محبان ایران برای موفق رقم خوردن این انتخابات می‌تپد و دل دشمنانش در گروی باختن صالح‌مردانی است که جوانی‌شان را پای انقلاب گذاشته‌اند. برجام 2 را باید عملی کنیم. اصلاح‌طلبان گام دوم خود را در انتخابات آتی برمی‌دارند.

به گزارش ایسنا در این همایش چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب مثل حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی لاری، الیاس حضرتی، آذر منصوری، شهربانو امانی، سهیلا جلودارزاده و ... حضور داشتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین