کد خبر: ۳۴۸۶۸
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۸۴ - ۱۶:۱۱

پرونده هاوانا تغيير داستان داد

آفتاب‌‌نیوز :  فيلمبرداري آخرين بخشهاي «پرونده هاوانا» پيش از اين قرار بود در كوبا انجام شود اما رئيسيان گفت: به دليل مشكلات پيش بيني نشده و عملي نشدن فيلمبرداري در كوبا ،دو روز باقي مانده از فيلمبرداري با تغيير داستان طي چند روز آينده انجام خواهد شد، تا فيلم براي حضور در جشنواره آماده شود. 

وي در ادامه افزود: ما طي دو روز آينده تمام تلاش خود را انجام خواهيم داد تا بازيگر فيلم به دليل قراردادي كه همزمان با پروژه ديگري دارد، اين موضوع حل شود و دو روز فيلمبرداري انجام شود تا فيلم براي جشنواره آماده شود. 

براساس همين گزارش: نيكي كريمي، امين تارخ، حميدرضا پگاه، ماه چهره خليلي، اصغر همت، نيكو خردمند، همايون ارشادي در اين فيلم به ايفاء نقش مي‌پردازند. 

فيلمنامه پرونده هاوانا كه توسط فرهاد توحيدي به نگارش درآمده است درباره دكتر پژمان است كه پا را از خط بيرون گذاشته و خودش هم اين را مي داند. بر او معلوم است شركت هاي چندمليتي بازارهايشان را آسان به دست نياورده اند كه آسان از دست بدهند. 

سوءتفاهم عاطفي از يك سو و درگيري همسرش با وي از ديگر سو آغاز ماجراست.
« پرونده هاوانا » چهارمين ساخته رئيسيان پس از فيلمهاي « ريحانه » (1369)، « سفر » (1373) و « ايستگاه متروك » (1380) است. تهيه كننده اين فيلم سيدضياء هاشمي است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین