کد خبر: ۳۴۸۸۰۱
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲
امیدواریم مجلس تا پیش از پایان سال نسبت به تکمیل بودجه 95 اقدام کند

پاسخ نوبخت به سئوالی درباره تجدید‌نظر شورای‌نگهبان؛ همچنان منتظریم

سخنگوی دولت با بیان اینکه امیدواریم مجلس تا پیش از پایان سال نسبت به تکمیل بودجه 95 اقدام کند، گفت: حتی اگر قانون بودجه تا هفته سوم سال 95 هم از مجلس به ما برسد هیچ مشکلی در اجرای آن پیش نخواهد آمد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدباقر نوبخت در حاشیه آیین رونمایی از مجموعه تصویری ایران و افتتاح موزه کتاب و میراث مستند ایران در جمع خبرنگاران در مورد احتمال تصویب بودجه چند دوازدهم برای سال 95 اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به جلساتی که تشکیل شده است، امیدواریم مجلس محترم بتواند بعد از برگزاری انتخابات هفت اسفند نسبت به تکمیل بودجه 95 تا پایان سال اقدام کند.

وی خاطر نشان کرد: حتی اگر تا هفته سوم سال 95 نیز مجلس بودجه را به دولت ارائه کند، با توجه به تمهید مقدماتی که تا پایان سال 94 انجام می‌دهیم، هیچ مشکلی برای اجرای بودجه به ویژه افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان نخواهیم داشت.

وی هم‌چنین در پاسخ به پرسشی در مورد تجدید نظر شورای نگهبان با بیان اینکه هنوز وقت باقی است اظهار کرد: همچنان منتظر هستیم.

به گزارش ایسنا، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با اشاره به افزایش 47 درصدی بودجه فرهنگی در سال 95 گفت: شاید بیشترین افزایش درصدی بودجه نسبت به سال 94 مربوط به بخش میراث فرهنگی و گردشگری است.

سخنگوی دولت هم‌چنین درباره ایجاد رابطه فرهنگی با کشورهای دیگر اظهار کرد: قطعا زمانی که از روابط سازنده با جهان صحبت می‌کنیم، بحث فرهنگی و روابط فرهنگی نیز مطرح می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در مورد اینکه آیا در برقراری رابطه فرهنگی با کشوری خاص ممنوعیت وجود دارد گفت:‌ طبعا دولت در این مسیر اولویت هایی نسبت به کشورهایی که ایران با آن‌ها از نظر فرهنگی دارای پیشینه مشترک است، دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین