کد خبر: ۳۴۸۹۸۶
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱

چرا کنسرت کاوه یغمایی در جشنواره موسیقی فجر لغو شد؟

این نخستین بار است که یغمایی تصمیم به برگزاری کنسرت گرفته بود و پس از اخذ مجوزهای لازم برای اجرا در جشنواره موسیقی فجر آمادگی داشت اما خبر لغو آن باعث تعجب بسیاری شده است.
آفتاب‌‌نیوز : کنسرت کاوه یغمایی، خواننده و آهنگساز راک، که قرار بود دوشنبه 26 بهمن در قالب جشنواره موسیقی فجر در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شود، لغو شد.

به گزارش عصرایران، پس از آغاز پیش فروش بلیت های جشنواره موسیقی فجر، یکی از کنسرت هایی که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت کنسرت کاوه یغمایی بود که پس از 10 سال قرار بود اجرا شود. فروش سریع هر دو سانس این کنسرت نشان می داد مخاطبان زیادی برای نخستین اجرای این خواننده لحظه شماری می کنند.

این نخستین بار است که وی پس از بازگشت به ایران تصمیم به برگزاری کنسرت گرفته بود و پس از اخذ مجوزهای لازم برای اجرا در جشنواره موسیقی فجر آمادگی داشت. یغمایی همچنین آلبومی را در سال 1382 منتشر کرده است. پس از آن وی ایران را برای چند سال ترک کرد و تاکنون حدود 4 سال است که او به ایران بازگشته و در این سال‌ها تلاش او در راه اخذ مجوز برای فعالیت رسمی راه به جایی نبرده است.

سایت موسیقی ما نیز در خبری با اشاره به لغو اجرای این خواننده نوشته است: «یغمایی تمرینات خود را با ارکستری متشکل از نوازنده‌های سرشناسی نظیر همایون نصیری، هومن غفاری، مسعود همایونی، آرین کشیشی و... آغاز و خود را برای دو سانس برنامه و پذیرایی از بیش از چهار هزار مخاطب موسیقی آماده کرده بود و هنوز وی هیچ اظهار نظر رسمی در این خصوص انجام نداده، اما گفته می‌شود دلیل لغو این برنامه، موانع تکنیکی برای اجرای برنامه عنوان شده است.»

با توجه به اشاره به مشکلات فنی باید صبر کرد تا در ساعات آینده مهمترین دلایل لغو این کنسرت مشخص شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین