کد خبر: ۳۴۹۱۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵

یورش کاربران ایرانی به اینستاگرام ورزشکار معروف +عکس

ایرانی ها با حضور در صفحه جی کاتلر برای او پیغام هایی محبت آمیز نوشتند.
آفتاب‌‌نیوز :  جی کاتلر قهرمان 4 دوره قهرمان مستر المپیا و یکی از اسطوره های بدنسازی دنیا، از هواداران ایرانی اش تشکر کرد. او صبح امروز در صفحه شخصی اش در اینستاگرام، تصویری از خود در کنار یکی از دوستان ایرانی اش منتشر کرد، در حالی که پرچم کشورمان در دستش است. کاتلر پیغامی محبت آمیز برای ایرانی ها داد تا خیلی از طرفداران ایرانی او هم کامنت هایی محبت آمیز برایش بنویسند.

به گزارش خبرآنلاین، این مسئله در چند سال گذشته بی سابقه بوده است. معمولا سر و کله ایرانی ها در صفحه هایی پیدا می شود که زمینه برای کامنت های منفی مهیا باشد اما این بار، سیل عظیم ایرانی ها با حضور در صفحه شخصی جی کاتلر، علاوه بر تشکر از او، پیام های محبت آمیزی برایش نوشتند. البته در این بین دوباره انگشت شمار کسانی بودند که با توهین به کاتلر، عده ای دیگر را تحریک کردند.

یورش متفاوت کاربران ایرانی به اینستاگرام ورزشکار معروف +عکس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
فريبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
0
11
عده اي كه ميفهمن جواب محبت رو بايد با عشق و مهرباني داد قطعا راز زندگي رو كشف كردن و اون تعدادي هم كه به اين رفتار دوستانه با دشنام و كين جواب دادن، در اشتباه محض هستن ، چون همانگونه هم دريافت ميكنن. قطعا نياز به زمان دارن تا به بلوغ فكري و رشد برسن. خداوند هدايتشون كنه!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین