کد خبر: ۳۴۹۲۰۵
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷

پلیس کرمان: توقیف 20 خودرو به دلیل حرکات نمایشی

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از توقیف 20 خودرو به‌دلیل اخلال در نظم معابر عمومی و انجام حرکات نمایشی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ عبدالعلی روانبخش در گفت‌وگو با کرمان‌شهر آن‌لاین، گفت: برخی از نقاط شهر کرمان محل اصلی وقوع این تخلفات است و از آن‌جاکه متخلفان باعث آزار و اذیت اهالی محل و رانندگان عبوری می‌شوند، برخورد مناسب با آن‌ها در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی و یگان امداد شهر کرمان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی موفق شدند در 72 ساعت گذشته با هماهنگی مقام قضایی20 دستگاه خودرو را به‌دلیل حرکات نمایشی، اخلال در نظم معابر عمومی و مصرف موادمخدر که شرایط عادی برای رانندگی نداشتند را توقیف و رانندگان خاطی را نیز به مرجع قضایی معرفی کنند.

این مقام انتظامی از انجام آزمایش سلامت از رانندگان خودروهای مشکوک خبر داد و گفت: در صورتی که رانندگان حرکات مخاطره‌آمیزی انجام دهند، آزمایش سلامت از آن‌ها گرفته می‌شود و در صورت مثبت بودن نتیجه‌ی آن، براساس قانون علاوه بر معرفی به مراجع قضایی و جریمه، گواهی‌نامه‌ی آنان نیز به مدت شش‌ماه ضبط می‌شود.

سرهنگ روانبخش درباره‌ی نحوه‌ی برخورد پلیس با تکرار تخلف حرکات نمایشی گفت: پلاک خودروهای این متخلفان در سامانه‌ی پلیس ثبت می‌شود و در صورت تکرار این تخلف، برخورد شدیدی از سوی پلیس و مراجع قضایی با آن‌ها صورت خواهد گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: نیروی انتظامی با تفریح جوانان مخالف نیست، اما این عمل از مصادیق بارز هنجارشکنی و بی‌نظمی اجتماعی است و پلیس موظف است با این‌گونه جرایم برخورد کند.

وی در پایان به جوانان توصیه کرد که تفریحات سالم را مدنظر قرار دهند و در ساعاتی که معابر عمومی شهر از تردد خودروها خلوت می‌شود، با سرعت مجاز تردد کرده و از انجام حرکات مخاطره‌آمیز و مخل نظم و دور زدن‌های بی‌هدف خودداری کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین