کد خبر: ۳۴۹۲۵۴
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳

حاشیه های واگذاری ورزشگاه به سرخابی‌ها

مراسم واگذاری دو ورزشگاه به باشگاه پرسپولیس و استقلال امروز با حضور اعضای دو باشگاه در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش فارس، در حالی که قرار بود مراسم واگذاری دو ورزشگاه امام رضا (ع) و شهید کاظمی به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از ساعت 9 و 30 دقیقه امروز آغاز شود اما شروع این مراسم با تاخیر همراه بود به طوری که هنوز بسیاری از مدعوین در این مراسم حاضر نیستند.

* تعدادی از بازیکنان پرسپولیس در سالن همایش‌های برج میلاد حاضر شدند و منتظر سایر بازیکنان هستند تا به صورت تیمی وارد سالن شوند. این در حالی است که از بین بازیکنان استقلال فقط وحید طالب لو در سالن حضور دارد.

* جعفر کاشانی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در این مراسم حاضر شد. این در حالی است که محمدرضا طالقانی رئیس اسبق فدراسیون کشتی، کورش باقری پیشکسوت وزنه‌برداری کشورمان و پورعلی از مسئولان فدراسیون بدنسازی از جمله افرادی بودند که به این مراسم آمدند.

* فرزاد مجیدی سرپرست تیم استقلال و حسین ترابپور مربی دروازه‌بانان این تیم هم در این مراسم حاضر شدند.

* برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس به همراه اعضای کادر فنی خود و رضا چلنگر مترجم سابقش به برج میلاد آمد این در حالی است که تا این لحظه خبری از کریم باقری نیست.

* محمد پنجعلی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس هم در این مراسم شرکت داشت.

* بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال اولین چهره شناخته شده در این مراسم بود که زودتر از سایرین به سالن همایش‌های برج میلاد آمد.

* پرویز مظلومی سرمربی استقلال پس از حضور در سالن برنامه ضمن خوش و بش با خبرنگاران اعلام کرد که درباره بازی دیشب حرفی نمی‌زند و پس از ورود به سالن برخورد گرمی با بهرام افشارزاده داشت و در کنار وی نشست.

* علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس پس از حضور در سالن مراسم برخورد گرمی با بهرام افشارزاده و پرویز مظلومی داشت.

* از آنجایی که تدابیر امنیتی و عبور از گیت برای حاضران تدارک دیده شده بود برانکو زمانی که وارد سالن همایش‌ها شد دست‌های خود را بالا برد تا وی هم مورد تفتیش بدنی قرار بگیرد که مسئولان حراست برج میلاد به وی اعلام کردند بدون بازرسی او می‌تواند وارد سالن شود.

* از نکات عجیب این مراسم حضور تعداد بسیار زیادی از پسران و دختران دانش‌آموز در سالن برگزاری این همایش است.

* علی خسروی داور پیشکسوت فوتبال کشورمان و محمد مومنی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در این همایش حضور دارند.

* زمانی که برانکو وارد سالن شد از سوی حاضرین مورد تشویق قرار گرفت.

* سیدمحمد حسینیان مجری تلویزیون اجرای این برنامه را برعهده دارد.

* سردار عزیزمحمدی رئیس سابق سازمان لیگ و علیرضا امامی‌فر مربی اسبق تیم پرسپولیس هم در این همایش شرکت دارند.

* کردنوری عضو هیات‌مدیره استقلال و رضا نثاری عضو اسبق هیات‌مدیره این باشگاه هم به این مراسم آمدند.

* با و جود برنامه‌ریزی این برنامه از قبل اما بی‌نظمی زیادی دراین همایش به چشم می‌خورد.

* زمانی که برانکو و مظلومی سرمربیان پرسپولیس و استقلال با یکدیگر رو در رو شدند جمعیت حاضر در سالن به شدت این دو نفر را تشویق کردند. همچنین سرمربی پرسپولیس لحظاتی با افشارزاده سرپرست تیم استقلال گفت‌وگو کرد.

* برانکو سرمربی پرسپولیس از رسیدن ورزشگاه شهید کاظمی به این باشگاه ابراز رضایت کرد و عنوان نمود که چمن ورزشگاه شهید کاظمی بسیار مرغوب است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین