کد خبر: ۳۴۹۳۷۰
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴

واژگونی خودرو، سارقان را به‌دام انداخت

فردی که با خودروی سرقتی در حال رانندگی در خیابان بود پس از شناسایی و تعقیب پلیس دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
واحد گشت آشکار پلیس آگاهی تهران بزرگ در حین گشت‌زنی در بزرگراه آزادگان به یک دستگاه خودرو پراید مظنون شد که پس از بررسی به عمل آمده مشخص شد خودروی مذکور دارای سابقه سرقت در تاریخ 25 دی ماه است.

به گزارش آفتاب، با شناسایی خودروی مسروقه ، مأموران به راننده پراید دستور توقف دادند اما راننده با انجام حرکات مخاطره‌آمیز و افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که

تعقیب و گریز میان واحد گشت پلیس آگاهی و خودرو پراید دقایقی ادامه یافت و سرانجام زمانیکه راننده پراید قصد داشت به سمت منطقه یافت‌آباد تغییر مسیر دهد ، خودرو به علت سرعت بالا و عدم توانایی راننده در کنترل آن، با جدول کنار اتوبان برخورد کرد و واژگون شد.

با وجود واژگونی خودرو، راننده و سرنشین پراید قصد فرار به صورت پیاده را داشتند که با شلیک تیر هوایی ، توسط مأموران دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند .

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: دو سرنشین خودروی پراید ، پس از تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت خودرو و برای انجام تحقیقات و شناسایی سایر سرقت‌های مشابه در اختیار اداره دوم مبارزه با سرقت خودرو پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین