کد خبر: ۳۴۹۳۸۱
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷

واکنش سعید آذری به پرسپولیسی‌ها

سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن، به فاصله یک روز پس از حرف های پرویز مظلومی، جمله او را تکرار کرد و گفت: «داوری ها به نفع یک تیم خاص است.»
آفتاب‌‌نیوز :
هر چند او نامی از تیمی نگفت، ولی این پرسپولیسی ها بودند که در فضای مجازی علیه اش موضعگیری کردند و گفتند حداقل در 3 بازی این فصل آنها، داوری بازی های به نفع ذوب آهن بوده نه قرمزها. در جام حذفی داور به اشتباه گلر پرسپولیس را اخراج کرد. در بازی رفت لیگ هم فغانی به اشتباه توپی را که به پهلوی بنگر خورده بود، پنالتی گرفت. سعید آذری اما می گوید به هیچ وجه منظورش پرسپولیسی ها نبوده است.

او در این باره به خبرآنلاین توضیح می دهد: «من راجع به پرسپولیس حرف نزدم ولی چرا آنها اولین نفر واکنش نشان دادند؟ بنده این حرف را درباره کسانی زدم که می گفتند باند اصفهانی وجود دارد و جو را علیه ما کردند. حداقل کارشناس ها امسال بارها اعتراف کرده اند ذوب آهن فوتبال بازی می کند. در واقع با این حرف ها قصد داشتند موفقیت ما را زیر سوال ببرند.» 

او ادامه می دهد: «نمی دانم چرا پرسپولیسی ها ناراحت شده اند. آنها که علیه ما موضع می گیرند فراموش نکنند در دو سال گذشته ذوب آهن در حقشان محبت کرد و بازیکنی مثل محسن مسلمان را بدون پول نقد به آنها دادیم.» 

آذری در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیسی ها در بازی های این فصل مقابل شما از نظر داوری نظر نکرده اند؟ می گوید: «در بازی هفته قبل که کارشناس های داوری گفتند پنالتی روی طارمی پنالتی نبود و تازه داور باید به او کارت زرد هم می داد ولی ما اصلا بحثی نداریم. پرسپولیس هم فوتبال خوبی انجام می دهد. بنده بیشتر به خاطر هجمه ای که روی ذوب آهن است، گلایه داریم.» 
مدیرعامل ذوب آهن در پاسخ به این سوال که فکر نمی کنید هجمه ای در فضای مجازی علیه شما راه بیفتد می گوید: «من نگران خودم نیستم. به عنوان مدیر از تیمم دفاع می کنم. من نباید ببینم چه کسی از حرف هایم دلخور می شود بلکه باید واقعیت ها را بگویم و به فکر منافع تیمم باشم. طبیعتا وقتی شما حرف می زنید یک عده موافق شما نیستند. اگر کسی مشکلی نداشته باشد حرف های ما را به دل نمی گیرد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین