کد خبر: ۳۴۹۳۹۰
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸

توضیح درباره کناره‌گیری استیلی از ملوان

عضو هیات مدیره ملوان با حمایت از استیلی برای ادامه حضور در این تیم، گفت: مخالف جدایی استیلی هستم چرا که او در حال حاضر شناخت کافی از تیم دارد و می‌تواند در ادامه مسیر موفق شود.
آفتاب‌‌نیوز :
محمود آذرگون در گفت‌وگو با ایسنا، درباره کناره‌گیری حمید استیلی از هدایت ملوان، اظهار کرد: متاسفانه تا قبل از این اتفاق هیچ صحبتی با ما انجام نداده بود و از طرفی از کناره‌گیری او حمایت نمی‌کنیم. اتفاقاتی قبل از دیدار با گسترش فولاد رخ داد که منجر به ناراحتی استیلی شده بود. احساس‌مان این است که جدایی استیلی در شرایط فعلی به ضرر ملوان است و خواهان ادامه حضور او در تیم هستیم.

او ادامه داد: فردا جلسه‌ هیات مدیره درباره استعفای استیلی در تهران برگزار می شود که بنده به دلیل ماموریت در آن جلسه حاضر نیستم اما نظرم را به سمع اعضای هیات مدیره می‌رسانم.

عضو هیات مدیره ملوان با بیان اینکه استیلی مناسب‌ترین گزینه برای هدایت ملوان است، افزود: او پس از هفته‌های متوالی حضور در ملوان شناخت کافی را به دست آورده و حتی در این مدت یک ریال هم از باشگاه دریافت نکرده است. با این شرایط او را بهترین گزینه برای ملوان می‌دانم و نباید به سادگی او را از دست بدهیم.

آذرگون در پاسخ به این سوال که نقش استیلی در نتایج اخیر چقدر موثر بوده، گفت: با درصدبندی نقش عوامل مختلف اتفاق خاصی نمی‌افتد. به نظرم داوری‌ها در چند بازی اخیر به ضرر ما بوده و اگر امتیازات آن بازی‌ها را می‌گرفتیم الان شرایط بسیار خوبی داشتیم. پس از اشتباهات داوران تنها با یک عذرخواهی مواجه می‌شویم که هیچ تغییری در وضعیت ملوان به وجود نمی آورد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین