کد خبر: ۳۴۹۶۲۸
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴

68 شهید تازه تفحص شده به کشور منتقل می‌شوند

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح کشور گفت: اخیرا موفق به تفحص 68 شهید مفقودالاثر در مناطق عملیاتی شده‌ایم و قرار است این شهدا از مرز شلمچه وارد شوند و در اسکله بندر خرمشهر مورد استقبال قرار گیرند.
آفتاب‌‌نیوز : سردار "محمد باقرزاده" اظهار کرد: چندوقت پیش هم گروهی برای تفحص شهدا از جمله تفحص شهید طالبیان به منطقه عملیاتی جبل‌المروارید در خاک عراق رفتند که با بمب‌گذاری داعش در این مسیر به شهادت رسیدند.

وی که در یادواره شهدای گروه انقلابی ابوذر و شهدای مفقودالجسد و گردان‌های ۱۵۲ حضرت ابوالفضل عباس(ع) و ۱۵۹ امام حسین(ع) از لشکر 32 انصارالحسین(ع) در در مصلای شهرستان نهاوند سخن می‌گفت، به تحلیل مواضع مختلف درخصوص ایران و نیز بحث دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس پرداخت و گفت: خیلی متاسفیم که امروزه عده‌ای به سپاه هجمه وارد کرده‌اند و برخی می‌گویند چرا با این نوع استقبال از آنها به پروژه ایران‌هراسی دامن زده شد اما باید بگویم روابط دیپلماسی کار خودش را دارد و نظامیان هم وظیفه خودش را انجام می‌دهد و هر کنشی واکنشی دارد بنابراین بحث‌های دیپلماتیک در وین و ژنو است که این روزها محل بحث‌های سیاسی است.

سردار باقرزاده در بخش دیگر سخنانش گفت: شهدای گروه ابوذر زمانی‌که صداها در گلو بود، قیام کردند و فریاد انقلابی سر دادند و نام نهاوند فتح‌الفتوح را به عرش بردند.این شهدا در اوج خفقان فریاد رسایی را بلند کردند و نام نهاوند را بالا بردند، ادامه داد: شهرستان نهاوند با جایگاهی که در تاریخ دارد، در دفاع مقدس هم نقش خوبی ایفا کرد و گروه انقلابی ابوذر در اون اوج خفقان و رژیم ستم‌شاهی فریاد برآوردند.

سردار باقرزاده اظهار کرد: ملت ما اجازه نمی‌هد دستاوردهای انقلاب، شهدا و امام(ره) از بین برود و مردم اوج عشق و شور و نشاط خود را در پیوند با ولایت و اینکه رهبری نظام را باید به هر صورتی حفظ کرد و نباید سخنانان ایشان روی زمین بماند، در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر نشان دادند.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو و پیام برگزاری این یادواره‌ها تاکید کرد: امروز باید حواسمان به انتخابات جمع باشد، به افراد ساده‌لوح رأی ندهید به طوریکه می‌توان گفت این مساله یکی از پیام‌های این یادواره است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین