کد خبر: ۳۴۹۸۷۴
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵

عکس سلفی روی پل دردسرساز شد

مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اهواز گفت: تصور این‎که خانمی جوان قصد خودکشی و پرتاب خود از روی پل را دارد، آتش‎نشانان را از ایستگاه‎های عملیاتی خارج کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
مقصود حق‌شناس اظهار کرد: ساعت 10:23 امروز (سه‎شنبه) طی تماس شهروندان با سامانه 125 سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اعلام شد خانمی حدودا 22 ساله با عبور از نرده‎های پل پنجم اهواز قصد خودکشی دارد.

وی ادامه داد: ستاد فرماندهی سازمان آتش‎نشانی بدون فوت وقت تیم امداد و نجات را باتمامی تجهیزات از چندین ایستگاه نزدیک به محل حادثه و همچنین دو تیم امداد و نجات آبی را شامل غواص و تجهیزات نجات رودخانه،به سمت پل پنجم اعزام کرد.

حق‌شناس افزود: آتش‎نشانان بلافاصله بعد از حضور در محل گزارش‎شده با رعایت استانداردهای ایمنی و جلوگیری از ایجاد هرگونه استرس و اضطراب در دختر جوان، به او نزدیک شدند. اما قبل از هرگونه اقدام عملیاتی، متوجه شدند وی به منظور تهیه عکس سلفی و بدون در نظر گرفتن احتمال خطر سقوط در رودخانه متاسفانه با بی‌‎توجهی از نرده‎های محافظ پل عبور کرده و اقدام به گرفتن عکس و فیلم سلفی با گوشی همراه خود کرده است.

به گزارش ایسنا، وی گفت: آتش‎نشانان پس از انتقال و دور ساختن این خانم از منطقه خطر، با حضور خانواده وی و پلیس 110 و پس از کسب اطمینان از عادی بودن شرایط، محل را به سمت ایستگاه‎های عملیاتی خود ترک کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین