کد خبر: ۳۴۹۹۷۹
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰

تماشای دیدار صبای قم و استقلال خوزستان رایگان است

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: دیدار صبای قم و استقلال خوزستان در هفته بیست و یکم لیگ بر‌تر فوتبال بلیت فروشی نمی‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
عباس دارابی اظهار داشت: با صلاحدید باشگاه صبای قم و ترغیب تماشاگران و هواداران به حضور در ورزشگاه، دیدار تیم‌های صبای قم و استقلال خوزستان بلیت فروشی نمی‌شود.

وی افزود: صبا و استقلال خوزستان از ساعت ۱۶ روز جمعه ۳۰ بهمن در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم به دیدار هم می‌روند و تماشاگران قمی برای تماشای این بازی بدون خرید بلیت می‌توانند در محل برگزاری بازی حاضر شوند.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: حمایت مردم قم و تماشاگران صبا همیشه یک امتیاز بزرگ برای صبا در این فصل بوده است و با توجه به حساسیت کار در یک سوم باقی مانده فصل، امیدوار به حمایت مردم قم هستیم.

دارابی بیان داشت: آخرین تمرین صبا پیش از رویارویی با استقلال خوزستان عصر امروز پنج‌شنبه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود و صبا خود را مهیای بازی خانگی فردا و کسب ۳ امتیاز خواهد کرد.

وی عنوان کرد: نشست خبری پیش از دیدار صبای قم و استقلال خوزستان نیز عصر امروز در دفتر باشگاه صبا انجام می‌شود و علی دایی و عبدالله ویسی پاسخگوی سئوالات خبرنگاران قمی خواهند بود.

به گزارش مهر، سرپرست تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: امیدواریم با حمایت هواداران بتوانیم در بازی فردا پیروز شویم و پس از ۴ هفته دوری از برد، ۳ امتیاز را کسب کنیم ضمن این که در این بازی نیز جلال علیمحمدی را همانند چند بازی گذشته به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین