کد خبر: ۳۵۰۰۵۲
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶

اجرای محسن یگانه اشک مخاطبان را در آورد+تصاویر

در هشتمین شب اجراهای سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر کنسرت محسن یگانه با 15 دقیقه تاخیر ساعت 18:30 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی آغاز شد و در مدت زمان 70 دقیقه برای 2100 تماشاگر به اجرا در آمد.
آفتاب‌‌نیوز :
در آغاز اجرای این کنسرت با تشویق‌های مستمر هوادارن محسن یگانه، نوازندگان روی صحنه آمدند و با نواخته شدن بخش آغازین آهنگ «دنبالش می‌رم»، این هنرمند پاپ کشور، در حالی که تشویق‌ها به اوج رسیده بود، با تیپ رسمی به روی استیج آمد.

یگانه بعد از اجرای نخستین آهنگ به مخاطبانش گفت: «اگر می‌خواهید امشب خیلی به همه خوش بگذرد تشویق‌هایتان را فراموش نکنید چون دست خالی جواب نمی‌دهد. »

وی پس از تشویق و جیغ‌های مخاطبانش عنوان کرد: «حیف که امروز زمان کمی در اختیار داریم وگرنه تا رسیدن صدای کف و سوت‌ها به حد مطلوب اجرا را آغاز نمی‌کردم.»

در ادامه آهنگ‌های «چقدر دیر» از آلبوم نگاه و «هوایی شدی» از آلبوم حباب با همراهی مخاطبان اجرا شد.

بخش بعدی این کنسرت به آهنگ «خاطره بازی» اختصاص داشت که با هم‌خوانی تماشاگران حاضر در سالن با شور و هیجان بیشتری اجرا شد.

اجرای آهنگ‌های احساسی این کنسرت برای اکثر هواداران یگانه یادآور خاطراتی ویژه بود به طوری که گاه می‌شد جاری شدن اشک چشمان مخاطبان را دید.

در زمان اجرای آهنگ «سکوت» از آلبوم رگ خواب، نحوه نظرسنجی از میزان رضایتمندی مخاطبان نسبت به کنسرت محسن یگانه بر روی صفحه نمایش سالن، به نمایش در آمد و همین امر باعث شد تا برخی از حاضران در سالن با به پایان رسیدن اجرای آهنگ «سکوت» گوشی‌های موبایل را برای ارسال پیامک به دست گیرند.

محسن یگانه در ادامه به هوادارانش اعلام کرد که تا چند ماه آینده اجرایی نخواهد داشت.

وی که همواره کنسرت‌های پر شور و هیجانی را برگزار می‌کند به مخاطبان خود گفت: «تا زمانی‌که صدای تشویق‌ها و دست‌های حاضران به حد لازم نرسد اجرای خود را ادامه نخواهد داد.»

با اوج تشویق‌ها و صدای جیغ و سوت و کف مخاطبان آهنگ «نشکن دلمو» و «آخه دل من» از آلبوم نفس‌های بی‌هدف، «عذاب» از آلبوم رگ خواب و «نمیشه» از آلبوم حباب به اجرا در آمد.

سپس با معرفی یک یک نوازندگان نوبت به اجرای آهنگ «نباشی» و «دلکم» از آلبوم نگاه رسید که همخوانی تماشاگران را در پی داشت.

بخش بعدی این اجرا آهنگ «دوست دارم» بود که با ریتم تند و شادی که داشت انرژی و شادی مضاعفی را به سالن آورد.
 
در بخش بعدی این اجرا که که به معرفی نوازنده بادی این کنسرت اختصاص داشت، محسن یگانه از چاپ اشتباه نام ساز انتقاد کرد و گفت: «نام ساز ترومپت است که در کاتولوگ جشنواره به اشتباه چاپ شده، این ساز از سازهای بادی است و امیدوارم در دوره بعدی جشنواره چنین اتفاقاتی نیفتد و ترمپت را تصحیح کنند.»

وی همچنین در سخنانش یادآور شد که دو آهنگ از آهنگ‌های کنسرت از ساخته‌های خودش نیست.

پس از اجرای آهنگ «غریبگی» با مکث چند ثانیه‌ای آهنگ «کی جای من اومد» اجرا شد و در ادامه حاضران در سالن شاهد اجرای آهنگ «خیابونا» بودند.

به گزارش آنا، محسن یگانه در حالی که از اجرای کنسرت در مدت زمان بسیار کوتاه شوکه شده بود اعلام کرد: «یک اتفاق عجیب افتاده و الان به من گفتند که تنها می‌توانم یک آهنگ دیگر اجرا کنم.»

اگرچه چنین خبری نارضایتی مخاطبان این کنسرت را ادامه داشت اما یگانه سعی کرد با اجرای آهنگ‌های شاد و ریتمیک خود تاحدی رضایت مخاطبان را جلب کند.

در بخش پایانی این کنسرت آهنگ‌های «آهای خبرنداری» و «اینجا جای تو نیست» اجرا شد.کنسرت محسن یگانه شب گذشته 28 بهمن ماه از ساعت 18:30 تا 19:40 دقیقه به طول انجامید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین