کد خبر: ۳۵۰۰۹۶
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲
سایت اصولگرای مشرق تصویر تفاهمنامه ای را در سال 1390منتشر کرده که بر اساس بند4 آن، سازمان تبلیغات اسلامی پرداخت 500میلیون تومان به نشریه پنجره(تحت مدیریت علیرضا زاکانی) را تعهدکرده است.
بازدید از صفحه اول ارسال به دوستان نسخه چاپی ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین