کد خبر: ۳۵۰۳۰
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۸۴ - ۰۱:۰۷

قتل سریالی زنان پولدار در تهران ؟!

آفتاب‌‌نیوز : طي يك ماه گذشته دو زن در تهران با ضربات متعدد چاقو به قتل رسيدند، زنان در زمان جنايت در خانه تنها بوده‌اند و از سوي فردي نا آشنا به قتل رسيده اند اما نكته مبهم پرونده ورود عامل يا عاملان جنايت بدون زور و اجبار به قتلگاه قربانيان بود. 

بررسي صحنه جنايت و لباس قربانيان نشان مي داد كه آنان در زمان جنايت لباس رسمي به تن داشته‌اند كه حكايت از ناآشنا بودن قاتل يا قاتلان داشت همچنين زنان خود در را به روي مجرم يا مجرمان باز كرده بودند. 

با به دست آمدن سرنخهايي ازاين دو جنايت ماموران به بررسي دو پرونده در كنار هم پرداختند و متوجه شدند قربانيان قصد فروش خانه اشان را داشته و براي فروش آن در يك روزنامه مشترك آگهي داده بودند. 

تحقيقات بروي اين دو قتل ادامه داشت تا اينكه عصر ديروز زن ديگري نيز به شيوه دو جنايت قبلي به قتل رسيد.در اين جنايت زن 40 ساله‌اي به نام شهره در خانه‌ خود در منطقه قلهك به قتل رسيد.عامل يا عاملان اين جنايت به راحتي وارد خانه شده بودند و با غافلگير كردن اين زن دست و پاي او را با طنابي قرمز رنگ بستند. قاتل يا قاتلان سپس با ضربات متعدد چاقو قرباني را كشته و با سرقت يك "كيس كامپيوتر" از محل فرار كرده بود.
 
ساعت 13 و 30 دقيقه ديروز وقتي همسر شهره با او تماس گرفت وي خواست 15 دقيقه بعد با او تماس بگيرد كه پس از 15 دقيقه هر چه همسر مقتول با او تماس گرفت كسي جواب نداد. 

ماموران كه احتمال مي دادند اين زن نيز از سوي عامل يا عاملان دو قتل ديگر كشته شده باشد به بررسي نقاط مشترك دو قتل قبلي پرداخته و متوجه شدند اين زن نيز با چاپ آگهي در روزنامه اي كه دو قرباني قبلي در آن آگهي داده بودند اعلام كرده بود قصد فروش خانه خود را دارد. 

همچنين دست و پاي اين زن نيز همانند دو قرباني ديگر قبلي با طناب بسته شده بود.

رئيس مركز اطلاع رساني نيروي انتظامي تهران بزرگ  از كشف دو نكته مشترك در قتل سه زني كه در يك ماه گذشته در تهران به يك شيوه در خانه‌شان كشته شده بودند،خبر داد.
 
محمد تورنگ افزود: كارآگاهان پليس آگاهي هم اكنون در حال بررسي احتمال ارتباط اين سه قتل با هم هستند و به دو نكته مشترك در اين قتل ها رسيده‌اند. 

نخستين موضوع بحث فروش خانه قربانيان است كه هر سه آنها براي فروش خانه خود در يكي از روزنامه هاي صبح آگهي داده بودند.همچنين هر سه زن از زنان پولدار بودند.
 
رئيس مركز اطلاع رساني تهران بزرگ خاطر نشان كرد: هنوز به طور قطع نمي‌توان اعلام كرد قتلها به صورت سريالي بوده است و تحقيقات در اين ارتباط ادامه دارد. 




بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین