کد خبر: ۳۵۰۴۱۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶
حضور گسترده مردم در همایش ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان و حامیان دولت

دومین همایش انتخاباتی اصلاح‌طلبان با حضور عارف، نوبخت، زیباکلام و ...+فیلم و تصاویر

همایش ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان ا با عنوان "اصلاح‌طلبان و حامیان دولت" برگزار شد.این همایش با حضور اعضای ستاد ائتلاف فراگیر کاندیداها و اعضای شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان برگزار شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- همایش بزرگ اصلاح‌طلبان و حامیان دولت به همت شاخه جوانان این ائتلاف، در خانه والیبال تهران برگزار شد.

به گزارش آفتاب، در این مراسم افرادی همچون محمدرضا عارف، صادق زیباکلام، جعفر توفیقی، علی نوبخت، علی صوفی، الهه کولایی و دیگر چهره‌ها حضور داشتند.

هنگام ورود عارف رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، جمعیتی نزدیک به دو هزار نفر که در سالن گردآمده‌اند، شعار «اصلاحات زنده باد، خاتمی پاینده باد» را سر دادند.

این همایش با حضور گسترده مردم در سالن والیبال خیابان حجاب برگزار شد. مردم با در دست داشتن بادکنک‌های آبی و سبز شعارهایی از جمله اصلاحات پیروز انتخابات سرمی‌دادند.


عارف: کسی را دلسوزتر از اصلاح‌طلبان برای کشور نمی‌شناسیم

محمدرضا عارف در این همایش گفت: امروز خواسته ما از همه مردم حضور در پای صندوق های رای است زیرا حضور مردم مقدمه به فرجام رسیدن برجام های دیگر و تشکیل مجلسی پاسخگو به مطالبات مردم و جوانان و در اولویت قرار دادن مشکل معیشت مردم است. به راهی که از خرداد 92 شروع شد امیدواریم و می‌خواهیم که این راه را در 7 اسفند 92 ادامه دهیم. خط قرمز ما اطرافیان ما نیستند بلکه خط قرمز ما آرمان های نظام و مردم هستند.افتخار ما این است که در دولت اصلاحات حتی یک مدیر ارشد به جرم اختلاس زندانی نشد. دلسوزتر از اصلاح طلبان برای نظام و کشور نشناخته و برای پیروزی هیچگاه رغیب را تخریب نمی‌کنیم.(ادامه)

نوبخت: ائتلاف اصلاح‌طلبان می‌تواند مشکلات کشور را حل کند

دکتر علی نوبخت، عضو ائتلاف اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایان نیز در این همایش گفت: خداوند عالم فرمود من سرنوشت هیچ قوم و ملتی را تغییر نمی‌دهم مگر اینکه خود آن ملت بخواهد.

وی با بیان اینکه "من به تبعیت از مولایم حسین بن‌ علی (ع)شغل اصلی که پزشکی است را رها کرده‌ام تا در جایی دیگر به این ملت شریف خدمت کنم، گفت: من به خاطر تخصصم از آسیب‌های اجتماعی خبر دارم و عرق شرم می‌ریزم از این بابت لذا آمده‌ام تا برای رفع آنها کاری انجام دهم.

نوبخت افزود: خدمت به ملت و حل برخی از مشکلات این ملت افتخار من است. ائتلاف حامیان دولت و اصلاح‌طلبان در صورت حضور شما در پای صندوق رای بسیاری از مشکلات کشور را حل خواهد کرد.

نامزد اصلاح طلبان تهران: آنها ما را خس و خاشاک خواندند اما کنار نرفتیم

سیده فاطمه حسینی در همایش ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان که در سالن حجاب برگزار شد، با شعارهای مردم پشت تریبون حاضر شد و به عنوان جوان‌ترین عضو فهرست ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان به همه هم نسلی‌های خود دهه شصتی‌ها دهه هفتادی‌ها و رای‌اولی‌ها سلام کرد و گفت: ما نسلی هستیم که هم جنگ را تجربه کرده و هم تحریم را تجربه کرده‌ایم. اگر چه کمبود‌ها و فشارهای دوران تحریم امیدمان را نشانه رفته بود، اما امید به رشد در دوران پساتحریم را زنده نگه داشتیم.(ادامه)

صوفی: برای ادامه راهمان بر احساسات غلبه و عقلانیت را حاکم می‌کنیم

رییس ستاد انتخابات شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: اگر می‌خواهیم در مقابل اقتدارگرایان بایستیم، باید صبر داشته باشیم. با تاکتیک مناسب و درک موقعیت پیشرفت می‌کنیم.(ادامه)

کواکبیان: مجلسی می‌خواهیم که درباره اسیدپاشی به صورت زنان سکوت نکند

مصطفی کواکبیان در همایش ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت گفت: ما مجلسی می‌خواهیم که در مورد ممنوع‌التصویری خادمین انقلاب سکوت نکند ما مجلسی می‌خواهیم که در مورد اسیدپاشی به صورت زنان سکوت اختیار نکند. مجلسی که برای موضوع‌های بی‌اهمیت ۲۰۰ امضا جمع می‌کند برچه اساس برای اسیدپاشی به صورت دختران این مملکت حتی یک کمیته تحقیق تشکیل نمی‌دهد. (ادامه)


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
5
17
بررسی کنید
سایت آفتاب و انتخاب از بعضی ip ها در دسترس نیستند. من با فیلتر شکن توانستم سایت را ببینم
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
10
71
زنده باد اصلاحات و درود بر خاتمي و عارف
ميبدى
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
8
55
اصلاح طلبان پيروز انتخابات هستند
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
4
27
چه خوبه که همه سایتهای طرفدار اصلاحات در اسرع وقت قسمتی در صفحه اصلی سایت رو به لیست کامل و نهایی نمایندگان مجلس و خبرگان در سراسر کشور اختصاص بدهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
2
8
درود بر بزرگمردان اندیشمند و روشنفکر ایران مصدق بازرگان خاتمی و درود بر همه رهروان صدیق این بزرگان
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین