کد خبر: ۳۵۰۴۲۹
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱

هتل‌های شخصیت‌های مشهور دنیا + تصاویر

روز به روز بر تعداد افراد مشهوری که پول‌های هالیوودی خود را در رستوران، هتل و حمل و نقل سرمایه‌گذاری می‌کنند افزوده می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
با اینکه قرارگرفتن نام آنها می‌تواند باعث رونق کسب و کارشان شود، اما برخی هم مانند «رابرت دنیرو» که سال 2015 هتلش عنوان بدترین هتل دنیا را کسب کرد، آنچنان موفق نمی‌شوند.

در ادامه، هتلداران معروف دنیا به شما معرفی می‌شوند:

- هتل لوکس «لئوناردو دی‌کاپریو» قرار است ابتدای سال 2018 در «بلیز» - کشوری در آمریکای مرکزی - افتتاح شود. این هتل منطبق با قوانین سازگار با محیط زیست ساخته می‌شود و در حدود 1.75 میلیون دلار هزینه خواهد داشت.

- زوج مشهور «مایکل داگلاس» و «کاترینا زتاجونز» هتل «اریل سندز» را در برمودا در سال 2017 افتتاح خواهند کرد.

- «کلینت ایستوود» اقامتگاهی رؤیایی در کالیفرنیا دارد که دارای 31 اتاق، زمین تنیس و باشگاه ورزشی نیز هست.

- «جان ماکلوویچ» - بازیگر و نامزد دو جایزه اسکار - بر خلاف هتل‌های لوکس این فهرست، اقامتگاهی زنجیره‌ای و ارزان‌قیمت در چند نقطه از بریتانیا دارد.

- «الیزابت هارلی» یک بوتیک هتل زیبا در مرکز لندن و منطقه «نایتبریج» دارد.

- هتل «ساندنس» متعلق به بازیگر و کارگردان مشهور «رابرت ردفورد» است که در بلندی‌های «تیپانوگوس» - یوتا، آمریکا - قرار گرفته است.

- هتل متفاوت «گایا» در استرالیا متعلق به بازیگر و خواننده انگلیسی «اولیویا نیوتن جان» است که دارای امکانات مختلف چون آموزش یوگا، آشپزی ارگانیک، مجسمه‌سازی و کلاس‌های تمرکز و آرامش است.

- هتل «پلازو ورساچه» متعلق به طراح مشهور «دوناتلا ورساچه» در «بریسبن» - شهری در سواحل شرقی استرالیا - قرار گرفته است.

به گزارش توریسم‌آنلاین،  «پائولا دین» - آشپز، مجری و بازیگر - اقامتگاهی برای دوستداران غذا در «تیبی آیلند» در جورجیای آمریکا دارد.

- «فرانسیس فورد کاپولا» که یکی از مشهورترین کارگردانان ایتالیایی‌تبار است، تقریباً هر کاری را امتحان می‌کند، از جمله هتلداری! او چندین هتل در بلیز، ایتالیا، گوآتمالا و آرژاتین دارد.

- ستاره تنیس جهان و مدال‌آور طلایی المپیک، «اندی موری»، مدتی است هتل «کراملیکس» را در یک عمارت قرن نوزدهمی در اسکاتلند اداره می‌کند.

هتل ستاره تنیس، «اندی موری»
هتل ستاره تنیس، «اندی موری»
هتل «پلازو ورساچه»
هتل «پلازو ورساچه»
اقامتگاهی رؤیایی «کلینت ایستوود»
اقامتگاهی رؤیایی «کلینت ایستوود»
هتل «لئوناردو دی‌کاپریو»
هتل «لئوناردو دی‌کاپریو»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین