کد خبر: ۳۵۰۴۷۲
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۶

پیروزی پرگل پاری‌سن‌ژرمن در شب مصدومیت دو ستاره

تیم فوتبال پاری سن ژرمن موفق شد با برتری پرگل چهار بر یک برابر رنس، یک گام دیگر به قهرمانی زودرس در لیگ فرانسه نزدیک‌تر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
در ادامه رقابت‌های لیگ فرانسه یکشنبه شب چند دیدار برگزار شد که در یکی از مهمترین دیدارهای برگزار شده تیم صدرنشین پاری سن ژرمن که با اختلاف بسیار زیاد در صدر قرار گرفته و فاصله کمی تا تکرار قهرمانی ندارد در خانه با نتیجه چهار بر یک از سد رنس گذشت. در این دیدار پاری سن ژرمن بدشانس بود که دو بازیکن مصدوم داشت. دی‌ماریا و وراتی دو بازیکن تیم پاریسی در این دیدار مصدوم شدند که البته جدی به نظر نمی‌رسد. این بازیکن آرژانتینی در بازی با رنس به دلیل مصدومیت نتوانست به بازی ادامه دهد و از زمین خارج شد.

زلاتان ابراهیموویچ در این بازی هم شایستگی‌های خود را نشان داد و با دو گل و دو پاس گل برای کاوانی و فن در ویل در تمام گل‌های تیم تاثیر مستقیم داشت.

به گزارش ایسنا، لاوتزی، ستاره آرژانتینی تیم هم که به سوپرلیگ چین نقل مکان کرده قبل از شروع بازی، با هم‌تیمی‌ها و هواداران تیم در مراسمی رسمی خداحافظی کرد. به این ترتیب تیم پرمهره پاری سن ژرمن توانست با کسب برتری در این دیدار یک گام دیگر به کسب قهرمانی در لیگ فرانسه نزدیک‌تر شود.

در دیگر دیدارهای مهم در لیگ فرانسه موناکو در خانه با نتیجه دو بر یک تروا را شکست داد و سه امتیاز این دیدار را به خود اختصاص داد. همچنین آنژه یکی از تعقیب‌کنندگان پاری سن ژرمن در صدر جدول در خانه خود به دیدار مون پلیه رفت و در نهایت مصاف این دو تیم تازه صعود کرده به سطح اول فوتبال فرانسه با برتری سه بر دو مهمان همراه بود تا شکستی دیگر در پرونده آنژه ثبت شود.

همچنین دیدار دو تیم تولوز و آژاکسیو نیز با تساوی یک بر یک به پایان رسید و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین