کد خبر: ۳۵۰۷۵۰
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱

نقطه قوت پرسپولیس از نگاه مربی استقلال

مربی تیم فوتبال استقلال 'گفت:خوش‌شانس نیستیم، بازیکنان باهوشند.
آفتاب‌‌نیوز : روزنامه شهروند: سیروس دین محمدی که تیمش بعد از چند هفته ناکامی توانست مقابل گسترش فولاد به ٣ امتیاز برسد و به صدر جدول برگردد، معتقد است بازی‌های زیبایی که پرسپولیس به نمایش می‌گذارد، یک اهرم فشار روی کادر فنی آبی‌پوشان است.

از ابتدای فصل صدرنشین هستیم

سیروس دین‌محمدی، مربی تیم فوتبال استقلال درباره نارضایتی هواداران از نحوه بازی استقلال می‌گوید: «بهترین تیم دنیا هم ممکن است در مقاطعی از فصل دچار افت شود. نمی‌دانم واقعا این افرادی که انتقاد می‌کنند، دیگر چه چیزی از استقلال توقع دارند چون ما که از ابتدای فصل در صدر جدول بودیم و الان هم این اتفاق رخ داده است. شاید در چند بازی مثل نفت و استقلال اهواز خوب بازی نکردیم اما به همین گسترش فولاد باید ٥، ٦ گل می‌زدیم که با بی‌دقتی مهاجمان موقعیت‌ها از دست رفت. امیدوارم با حضور هواداران بازی‌های استقلال نیز به‌تدریج به دلخواه آنها شود.»

استقلال خوش‌شانس نیست


وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود استقلال روی خوش‌شانسی توانسته صدرنشین باشد، عنوان می‌کند: «من اعتقادی به شانس ندارم و معتقدم اصلا در فوتبال چنین چیزی وجود ندارد. این بازیکنان هستند که با نمایش خود در زمین شانس‌های گلزنی را به وجود می‌آورند. حالا مهاجمان می‌توانند روی هوش و ذکاوت خود این توپ‌ها را تبدیل به گل کنند یا بیرون بزنند. این موارد هیچ ربطی به شانس ندارد و نمی‌توان گفت در همه هفته‌ها شانس یار استقلال است.»

پرسپولیس ما را اذیت می‌کند

مربی تیم فوتبال استقلال در ادامه نوع بازی استقلال و پرسپولیس را قیاس می‌کند: «راستش را بخواهید، از زمانی که پرسپولیس خوب بازی می‌کند،‌ روی تیم ما فشار است و این ما را اذیت می‌کند. البته طبیعی است که وقتی در هفته قبل پرسپولیس به ٢ امتیازی استقلال رسیده بود، هواداران ما احساس خطر کردند و دوست نداشتند رقیب سنتی‌شان بالاتر از تیم محبوبشان قرار بگیرد. رسانه‌ها نیز در این بخش خیلی تاثیرگذار بودند و مثل یک اهرم فشار روی استقلال عمل می‌کردند. نباید از این بگذریم که استقلال در بحث نتیجه‌گیری خوب کار کرده، حالا شاید در برخی از بازی‌ها هم عملکرد صددرصد خوب خود را نداشته است. باید کمبودهای کادر فنی را هم درک کنید چون ما همواره یا مصدوم داریم یا محروم.»

باید تشنه برد باشیم

دین‌محمدی در پایان درباره شانس قهرمانی استقلال در فصل جاری می‌گوید: «آنقدر امتیازهای تیم‌ها به هم نزدیک است که الان ٧، ٨ تیم شانس قهرمانی دارند. همان‌طور که قبل از این هم گفتم، استقلال توانسته با ثبات به کار خود ادامه دهد و امیدوارم این ثبات تا پایان فصل حفظ شود. باید در هر بازی تشنه پیروزی باشیم و فکر کنیم ٩ فینال در پیش داریم. البته تعطیلات لیگ کمی ما را اذیت می‌کند چون مسئولان فوتبال ما فقط در ظاهر می‌گویند این فوتبال حرفه‌ای است. شما چه زمانی دیده‌اید که لیگ‌های معتبر دنیا هر ٣ هفته یک‌بار با تعطیلی مواجه شود؟»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین