کد خبر: ۳۵۰۹۰۵
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵

نخستین تصاویر از سریال رمضانی شبکه اول

نخستین تصاویر از سریال تلویزیونی «برادر» - جدیدترین اثر جواد افشار - که ویژه پخش در ایام ماه مبارک رمضان مقابل دوربین رفته است، منتشر شد.
آفتاب‌‌نیوز : جواد افشار این روزها پس از فراغت از کارگردانی سریال «کیمیا» اینک در حال ساخت یک مجموعه تلویزیونی جدید است.

به گزارش ایسنا، سریال تلویزیونی «برادر» به نویسندگی آرش قادری و کارگردانی جواد افشار که توسط نعمت چگینی در دست تولید است برای پخش در ماه رمضان سال آینده تهیه و تولید می‌شود. این سریال پیشتر در شهرک راه آهن با حضور مسعود صباح (مدیر فیلم و سریال شبکه دوم سیما) کلید خورد.

بنا به این گزارش، این سریال مناسبتی در 30 قسمت 40 دقیقه‌ای برای ایام ماه مبارک رمضان از سوی گروه فیلم و سریال شبکه دوم روی آنتن می رود.

تهیه کننده این سریال گفت: لوکیشن فعلی در شهرک چشمه دهکده المپیک است و گروه تولید پر نشاط و با انگیزه طبق برنامه ریزی در حال کار است.

وی افزود تیم با سرعت و انرژی بسیار خوب و بالا از 9 صبح تا 9 شب مشغول به کار هستند و امیدواریم که بدون هیچ تنش و استرس و با تمرکز کامل سریال را برای پخش در ایام ماه مبارک سال آینده به اتمام برسانیم.

بر اساس این گزارش در خلاصه داستان این مجموعه چنین آمده است:

حاج کاظم پهلوان، مردی خیر و از تجارسرشناس برنج ایران است که با تاکید بر حمایت از تولید ملی فقط در زمینه برنج ایرانی فعالیت می کند او به همراه پسرش مسعود و دخترش مریم که یک روزنامه نگار پرجنب و جوش است برضد واردات قاچاق برنجهای تاریخ گذشته و مسموم به ایران مبارزه می کند .این امر باعث دشمنی دلالان و قاچاقچیان این تجارت با وی شده است. آنها با اغفال ناصر پسر دیگر او وارد تجارت سالم حاج کاظم شده و همین امر باعث ایجاد اتفاقات تازه ای می شود که درونمایه قصه این سریال است.

عوامل و بازیگران این مجموعه مناسبتی به این شرح است: بازیگران : حسن پور شیرازی – کامبیز دیرباز – پوریا پورسرخ – لیلا اوتادی – سهیلا رضوی – سوگل طهماسبی – بیوک میرزایی – درضا توکلی –کاوه خداشناس – آشا محرابی - تصویر بردار : افشین احمدی – صدا بردار : هادی افشار – طراح صحنه : فرهاد عزیزی فرد – طراح لباس: ونوس اباذری و سید جلال موسوی – تدوین : بابک رضا خانی – موسیقی :فردین خلعتبری – مدیر تولید : ناصر هادیان فر – مدیر تدارکات : مرتضی کریمی – برنامه ریز : امین پیر حیاتی – دستیار اول کارگردان :داوود باقری – عکاس : نازلی هروی

نخستین تصاویر از سریال رمضانی شبکه اول

نخستین تصاویر از سریال رمضانی شبکه اول
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین