کد خبر: ۳۵۰۹۶۰
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲

ونگر: بارسلونا بخت نخست صعود است

سرمربی آرسنال اعتراف کرد بارسلونا بخت نخست صعود است، ولی هیچ تیمی در دنیا کامل نیست و به همین دلیل بارسلونا هم کامل نیست.
آفتاب‌‌نیوز :
 آرسنال و بارسلونا باید در لیگ قهرمانان اروپا در دیدار رفت خود در لندن به مصاف هم بروند. بارسلونا در بازی های اخیر خود بی شکست بوده است و توانسته بازیهای زیادی را با برد به پایان برساند و آماده ترین تیم این روزهای فوتبال اروپا است.

آرسن ونگر سرمربی آرسنال درباره بازی با بارسلونا گفت: به خوبی از توانایی تیم رقیب مطلع هستم و می دانم برابر چه تیمی بازی داریم. باید بین شجاع بودن و همچنین دفاع تیمی مستحکم یک توازن پیدا کنیم. باید از کوچکترین فضاها استفاده کنیم تا خودمان را برای بازی برگشت در یک موقعیت دشوار قرار ندهیم. هیچ تیمی کامل نیست. بارسلونا هم تیم کاملی نیست. باید از موقعیت هایمان استفاده کنیم. بارسا بخت نخست صعود است. همه می دانند که فردا شب برای نتیجه گرفتن باید تمرکز کامل داشته باشیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل،ونگر در ادامه گفت: باید بتوانیم با بازیکنان خلاقی که داریم و برنامه منظم بازی از کوچکترین موقعیت ها گل بسازیم. در بعضی از بازی ها 10 نفره بودیم و برابر تیم کاملی بازی کرده ایم، باید بگویم که نسبت به سالهای قبل خیلی از نظر تجربه توانستیم بهتر شویم و بازی های بهتری را داشته باشیم. برابر بارسلونا توپ خیلی کم در اختیار ما خواهد بود و به همین دلیل باید از کوچکترین فرصت ها به گل برسیم.

این مربی فرانسوی درباره همتای خود در بارسلونا گفت:من لوییز انریکه را به عنوان بازیکن می شناختم. او در لیگ قهرمانان در ورزشگاه ومبلی به ما گل زده بود. درباره کار او در بارسلونا باید بگویم که او کار فوق العاده ای در بارسلونا انجام داده است چراکه در ابتدای حضورش درگیر بحران هایی شد و از آن ها خارج شد و در فصل اول حضورش سه گانه را برد. من فینال سال 2006 در مقابل بارسلونا را به یاد دارم آن موقع مسی مصدوم بود و نتواسنت بازی کند اما آنچه در 10 سال گذشته به آن رسیده است، گویای همه چیز است.

او در پایان درباره بازیکنان محروم و مصدوم خود نیز گفت: به جز ویلشر، کازورلا و گابریل بقیه بازیکنان برای بازی فردا شب آماده هستند و هیچ مشکلی برای تقابل با بارسلونا نداریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین