کد خبر: ۳۵۱۲۹۲
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳

جزییات علت حادثه برای خودرو BMW

خودرو بی‌ام‌دبلیو در جریان کورس جنون‌آمیز با یک بنز، با پایه پل عابر پیاده در بزرگراه نیایش برخورد کرد.
آفتاب‌‌نیوز : خودرو بی‌ام‌دبلیو در جریان کورس جنون‌آمیز با یک بنز، با پایه پل عابر پیاده در بزرگراه نیایش برخورد کرد و آتش گرفت. در بین آهن‌پاره‌های این خودرو چند ده میلیونی اجساد سوخته سه جوان شناسایی شد که به‌دنبال کورس مرگبار بامدادی دچار حادثه شده بودند.

به گزارش شهروند، مشخصات قربانیان که ٣پسر جوان بوده، شناسایی شده است و تحقیقات برای راز گشایی از این جنون مرگبار ادامه دارد.

گزارش یک حادثه


ساعت ٢٥: ٠٤ صبح سه‌شنبه در غرب به شرق بزرگراه نیایش بعد از پل اشرفی اصفهانی، یک خودروی بی‌ام‌دبلیو اتاق ٣‌ سال ٢٠١٤ که سرعت زیادی داشت از مسیر منحرف شد و با پایه پل عابر پیاده برخورد کرد.

همزمان با این تصادف هولناک، خودرو بی‌ام‌دبلیو آتش گرفت و سرنشینان آن‌که ٣ نفر بودند به‌خاطر شدت حادثه نتوانستند خود را به بیرون از خودرو سوزان برسانند و در شعله‌های آتش سوختند.

جزییات علت حادثه برای خودرو BMW

وقتی ماجرای این تصادف به آتش‌نشانی و پلیس مخابره شد، تیم‌های امدادی بلافاصله وارد عمل شدند. بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت ٢٥: ٠٤ دقیقه بامداد سه‌شنبه آتش‌نشانان ایستگاه‌های ٥٥ و ٩٤ به محل حادثه در بزرگراه نیایش، بعد از پل اشرفی اصفهانی روانه شدند.

عملیات تیم‌های امدادی


محمد دیبا، معاون عملیات منطقه یک آتش‌نشانی تهران در این خصوص اظهار داشت: یک دستگاه خودرو سواری بی‌ام‌دبلیو جدید با ٣ سرنشین در مسیر غرب به شرق بزرگراه نیایش حرکت می‌کرد که ناگهان بعد از پل بزرگراه اشرفی اصفهانی با پایه‌های پل عابرپیاده برخورد کرد. شدت برخورد به قدری بود که خودرو کاملا شعله‌ور شد و قطعات این وسیله نقلیه به ده‌ها متر اطراف پرتاب شد. بر اثر این حادثه، سرنشینان خودرو که ٣ نفر بودند در اتاقک متلاشی شده خودرو محبوس شدند. معاون منطقه یک عملیات آتش‌نشانی تصریح کرد: آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش، مشغول بیرون آوردن سرنشینان خودرو شدند. نیروهای عملیاتی پس از امدادرسانی به حادثه‌دیدگان، خودرو سواری را با کمک جرثقیل به مکان امن انتقال دادند.

مرگ ٣ سرنشین


تکنسین‌های اورژانس در همان صحنه حادثه مرگ هر ٣ سرنشین بي‌ام‌دبلیو را تأیید کردند و پرونده‌ای در کلانتری باغ فیض تشکیل شد و تجسس‌ها با هماهنگی پلیس راهور تهران انجام شد.

کورس بنز و بی‌ام‌دبلیو


بررسی دوربین‌های ترافیکی بزرگراه نیایش نشان داد که همزمان با جریمه شدن این بی‌ام‌دبلیو به خاطر سرعت مخاطره‌آمیز، یک خودرو لوکس بنز نیز در همان مسیر به خاطر سرعت جنون‌آمیز جریمه شده است که نشان از کورس مرگ در بامداد تاریک داشت. از سوی دیگر با ردیابی پلاک خودرو خانواده راننده آن ‌که جوانی ٢٤ ساله بود، شناسایی شد و از این طریق ماموران پی بردند در زمان حادثه این پسر با دو دوست جوان خود سوار بر بی‌ام‌دبلیو بودند و خانواده‌های دو قربانی دیگر نیز شناسایی شدند.

فرضیه‌های پیش روی تیم تحقیق


بنا بر این گزارش فرضیه‌ای مبنی بر این‌که ٣ قربانی در زمان حادثه به‌خاطر مصرف مشروبات الکلی مست بوده‌اند، مطرح است و تحقیقات در این زمینه از سوی بازپرس دادسرای راهور ادامه دارد. خانواده‌های هر ٣ سرنشین جان‌باخته صبح حادثه برای شناسایی اجساد سوخته آنان به پزشکی قانونی رفتند و خودرو بنز نیز تحت تعقیب است تا جزییات کورس مرگبار فاش شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین