کد خبر: ۳۵۱۳۱۵
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳

ترافیک نیمه‌سنگین در باند جنوبی آزادراه تهران ـ کرج

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک نیمه‌سنگین در باند جنوبی آزادراه تهران ـ کرج خبر داد و گفت: باند شمال به جنوب آزادراه چالوس ـ مرزن‌آباد که به دلیل ریزش کوه مسدود شده بود کماکان مسدود است.
آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، اظهار داشت: در حال حاضر در ارتفاعات محورهای کندوان و فیروزکوه و همچنین محور سنقر در کرمانشاه بارش خفیف برف جریان دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به بارش باران در اکثر محورهای استان البرز و قزوین پرداخت و تصریح کرد: در محور داران ـ الیگودرز در اصفهان، محورهای شیراز ـ‌ اصفهان، شیراز ـ کازرون و شیراز ـ سپیدان در استان فارس و همچنین محور سلفچگان ـ اراک در استان قم بارش باران گزارش شده است.

این مقام ارشد راهور ناجا ادامه داد: در محورهای علی‌آباد ـ آزادشهر، آزادشهر ـ جنگل گلستان و آزادشهر ـ شاهرود در استان گلستان نیز باران می‌بارد.

سرهنگ رحمانی به وضعیت ترافیک در باند جنوبی آزادراه تهران ـ کرج در استان البرز اشاره و بیان داشت: ترافیک در این محور و در محدوده پل فردیس تا پل کلاک نیمه‌سنگین است.

وی به انسداد محورهای شمشک به دیزین و پونل به خلخال به دلیل عدم ایمنی کافی پرداخت و گفت: باند شمال به جنوب آزادراه چالوس ـ مرزن‌آباد در استان مازندران که از ساعت 13 روز جمعه 30 بهمن ماه به دلیل ریزش کوه مسدود شده بود کماکان مسدود است.

به گزارش فارس، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به انسداد مقطعی محور هراز در محدوده آبعلی به سمت مازندران اشاره و خاطر نشان کرد:‌ در بازه زمانی 8 تا 15 اسفند ماه و از ساعت 19 تا 5 صبح روز بعد این محور به دلیل عملیات راهسازی مسدود است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین