کد خبر: ۳۵۱۳۹۹
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸

دستگیری سه نفر در ارتباط با تخریب کاندیداها در فضای مجازی

فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری سه نفر در ارتباط با تخریب کاندیداها در فضای مجازی خبر داد و گفت: پلیس فتا با اشراف بر فضای مجازی سه نفر را در این ارتباط، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
سردارعزیزالله ملکی امروز (پنجم اسفندماه) در یک نشست خبری از آمادگی کامل پلیس هرمزگان در ارتباط با انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری خبر داد و گفت: 10هزار و 575 پلیس آمادگی تامین امنیت حوزه‌های رای گیری و مراکز مرتبط با انتخابات را برعهده دارند. علاوه بر این 2600 نفر نیز توسط سپاه امام سجاد هرمزگان به عنوان نیروهای پشتیبانی آمادگی دارند در صورت نیاز در راستای تامین امنیت انتخابات به کارگرفته شوند.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: 1267 صندوق رای در استان هرمزگان پیش بینی شده که برای هر صندوق از سه تا پنج مامور در نظر گرفته شده است.

ملکی از ایجاد 740 گشت محسوس و نامحسوس به منظور رصد اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی در استان هرمزگان خبر داد و افزود: 100 تیم کنترل و نظارت نیز بر عملکرد ماموران فعال در امر انتخابات نظارت دارند تا چالش امنیتی در این راستا نداشته باشیم.

رییس پلیس هرمزگان همچنین با بیان اینکه تاکنون هیچ اقدام ضد امنیتی در استان هرمزگان گزارش نشده است، خاطرنشان کرد: پلیس با اشرافیت کامل اوضاع را به دقت تحت نظر و کنترل دارد و 60 درصد نیروهای خود را در امر انتخابات و 40 درصد را برای پشتیبانی و تامین امنیت استان سازماندهی کرده است.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: برابرنظرسنجی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، 75درصد مردم در انتخابات، شرکت و 86 درصد نیز اظهار کردند به نتیجه انتخابات تمکین خواهند کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین