کد خبر: ۳۵۱۶۰۳
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۵
در آستانه انتخابات فیفا؛

هیأت اجرایی AFC حامی شیخ سلمان شد

در آستانه انتخابات فیفا، هیأت اجرایی AFC به حمایت از شیخ سلمان در انتخابات فیفا تاکید کرد تا شانس رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ریاست فیفا بیشتر شود.
آفتاب‌‌نیوز :
 انتخابات سرنوشت‌ساز فیفا فردا جمعه در زوریخ، مقر فیفا برگزار می‌شود و در حالی قرار است از بین گزینه‌های مطرح شده، جانشین بلاتر برای 4 سال آینده انتخاب شود که رقابت اصلی بین شیخ سلمان و اینفانتینو است. به همین دلیل در آستانه انتخابات فیفا، اعضای هیأت اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در جلسه‌ای با شیخ سلمان، به حمایت از این نامزد بحرینی تاکید کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت AFC،پیش از این جلسه، اعضای کنفدراسیون‌های فوتبال در شرق آسیا با شیخ سلمان جلسه‌ای برگزار کردند و به این نامزد بحرینی قول دادند تا در انتخابات به سود او رای دهند. در ادامه نیز اعضای هیأت اجرایی AFC به حمایت از این نامزد تاکید کردند.

اعضای هیأت اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید کردند، با توجه به اقدامات شایسته‌ای که شیخ سلمان برای فوتبال آسیا تدارک دیده و باعث رشد و ثبات در این منطقه شده است، در انتخابات فیفا مورد حمایت آنها خواهند بود.

علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال ایران نیز نایب رئیس هیئت اجرایی AFC است و به همین دلیل به احتمال زیاد کفاشیان نیز به شیخ سلمان بحرینی در انتخابات فیفا رای خواهد داد.

چندی پیش اینفانتینو دیگر نامزد فیفا به ایران آمد و با مسئولان فدراسیون فوتبال ایران از جمله علی کفاشیان دیدار کرد ولی رئیس فدراسیون فوتبال ایران اعلام نکرد که در انتخابات فیفا به چه کسی رای خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین