کد خبر: ۳۵۱۸۲
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۸۴ - ۱۸:۲۴

در دل رانندگان اتوبوسرانی با قالیباف

آفتاب‌‌نیوز : وی با تاکید بر حل ریشه ای مشکلات کارکنان این شرکت گفت: با حمایت دولت و شورای شهر و با مسئولیت مستقیم شهرداری بزودی شاهد حل مشکلات کارکنان اتوبوسرانی خواهیم بود. 

شهردار تهران افزود: طبق توافقات انجام گرفته با شورای شهر، قرار است تا تغییرات قانونی اساسنامه، مدیریت شرکت واحد اتوبوسرانی را شهرداری بر عهده بگیرد. 

قالیباف با اشاره به مشکلات معیشتی کارکنان اتوبوسرانی گفت: باهمه وجود شرایط سخت کارگران را حس می کنم و درک می کنم که اگر یک پدر نتواند حداقل خواسته و حق فرزند را تامین کند شرمنده خواهد شد.
قالیباف ضمن تاکید بر رعایت دو اصل عدالت از سوی خود و دیگر مدیران شهرداری و همچنین قناعت از سوی کارکنان گفت: انتظار نمی رود که همه مشکلات یک شبه حل شود ولی باید این احساس در میان کارکنان بوجود بیاید که با گذشت زمان وضعیتشان روبه بهبودی رفته و از مشکلات آنان کاسته می شود. 

شهردار تهران عزت و جایگاه و منزلت زحمت کشان اتوبوسرانی در طول سالیان گذشه را مایه مباهات کارکنان این شرکت دانست و با اشاره به بروز برخی اعتراضات و نارضایتی ها در بین کارکنان این شرکت گفت: باید به گونه ای عمل کنیم که روز به روز عزت و منزلت اتوبوسرانی را در افکار عمومی بالا برده و نگذاریم این احساس در مردم بوجود بیاید که زحمت کشان اتوبوسرانی خواسته خودشان را برخواسته مردم ارجحیت می دهند. 

قالیباف با تاکید بر رعایت عدالت در تمامی شئون شرکت واحد اتوبوسرانی تصریح کرد: همه کارکنان اتوبوسرانی باید احساس کنند در امور این شرکت دخیل هستند و این موضوع باید در نوع مدیریت و فعالیتها نیز تسری پیدا کند. 

شهردار تهران با تاکید مجدد بر حل مشکلات کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی در کوتاهترین زمان ممکن اظهار امیدواری کرد امکان برگزاری چنین گردهمایی ها و ایجاد فضای گفت و گو و تبادل نظر بین مدیریت و کارکنان بیش از پیش فراهم شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین