کد خبر: ۳۵۱۸۸۶
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۴

123 قربانی لیونل مسی

فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا تاکنون موفق به گشودن دروازه 123 دروازه‌بان شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
 لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا تقریبا با هر د‌ر‌وازه‌بان‌ها و تیم‌ها روبرو شده است، توانسته دروازه آنها را باز کند.

آخرین آنها پتر چک د‌ر‌وازه‌بان اهل جمهوری چک آرسنال بود که بعد از 6 بازی که د‌ر‌وازه‌بان چلسی بود و برابر مسی گل نخورد، در اولین دیدار خود به عنوان د‌ر‌وازه‌بان آرسنال، دو بار دروازه خود را باز شده دید. او اکنون 123 قربانی مسی است که دروازه خود را باز شده دیده است.

اکنون تنها جانلوییجی بوفون، د‌ر‌وازه‌بان یوونتوس است که توانسته دروازه‌اش را برابر مسی بسته نگه دارد. او آخرین بار در لیگ قهرمانان اروپا توانست برابر مسی دروازنه‌اش را بسته نگه دارد ولی سه گل از ایوان راکیتیچ، نیمار و لوییس سوارس باعث شد بوفون در حسرت رسیدن به قهرمانی بماند.

به‌ گزارش ‌ایسنا‌ و به نقل از گلوبوی برزیل،در بین د‌ر‌وازه‌بانی که دروازه شان توسط مسی باز شده است، ایکر کاسیاس از همه بیشتر گل خورده است. او 17 گل از فوق ستاره آرژانتینی را دریافت کرده است. دیگو آلوس با 16 گل و گورکا ایرائویز، نفر بعدی است که 15 گل از مسی را دریافت کرده است.

آخرین بار پتر چک بود که برابر مسی توانسته بود دروازه‌اش را برابر مسی نگه دارد در نهایت او نیز در برابر این بازیکن تسلیم شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین