کد خبر: ۳۵۱۹۱۳
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰

ناراحتی دروازه‌بان بارسلونا به خاطر نیمکت‌نشینی در اروپا

سنگربان شیلیایی بارسلونا اعتراف کرد از وضعیت خود در این تیم راضی نیست و نیمکت نشینی را در لیگ قهرمانان اروپا دوست ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :
در دوران ویکتور والدس مشکلات زیادی در خط دروازه خود داشت. بعد از آمدن لوییس انریکه، والدس تصمیم گرفت از آبی اناری ها خداحافظی کند و سران این باشگاه اسپانیایی دو دروازبان خوب به نام های مارک آندره ترشتگن و کلودیو براوو را جذب کردند.

لوییس انریکه، سرمربی بارسلونا نمی تواند هیچ کدام از این دو دروازبان بزرگ را بیرون نگه دارد و تنها به یک دروازبان اعتماد کند چون اطمینان دارد که نه ترشتگن و نه براوو، نیمکت نشینی را تحمل نمی کنند. به همین خاطر او تصمیم گرفته که در لالیگا از کلودیو براوو و در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی اسپانیا از ترشتگن استفاده کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت گل، بارسلونا، براوو اعتراف کرد که از بازی کردن چرخشی در بارسلونا راضی نیست و دوست دارد در لیگ قهرمانان اروپا هم به میدان برود. او در گفت و گویی که با رسانه های شیلیایی داشت، در این زمنیه عنوان کرد: نمی توانم دروغ بگویم و باید احساس خود را بیان کنم. اگر بگویم از بازی نکردن در لیگ قهرمانان اروپا خوشحال هستم، دروغ گفتم. دوست دارم همواره بازی کنم اما در نهایت همه چیز به مربی بستگی دارد و او است که باید تصمیم نهایی را بگیرد. برای بازی کردن باید در اوج آمادگی باشم و در این حالت هم باید سرمربی تیم نظر بدهد.

سنگربان شیلیایی بارسلونا درباره سرمربی جدید تیم ملی فوتبال شیلی هم گفت: خوان آنتونیو به زمان نیاز دارد. فکر نمی کنم در دیدارهای پیش‌رو او بتواند تغییرات زیادی به وجود آورد. ماموریت و وظیفه سرمربی جدید بسیار پیچیده و سنگین است.

براوو در پایان سخنانش درباره رقابت های کوپا آمه ریکا هم گفت: هر بازیکنی دوست دارد حضور در این رقابت را تجربه کند. دوست داریم در این رقابت بزرگ، از عنوان قهرمانی مان دفاع کنیم. کوپا آمه ریکا برای تماشاگران بسیار حساس است. برای بازیکنان که فراتر از این خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین