کد خبر: ۳۵۲۰۰۸
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲

اجرای طرح ترافیکی زوج و فرد در کرج از دهم اسفند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از اجرای طرح ترافیکی زوج و فرد از دهم اسفند در کلانشهر کرج خبرداد.
آفتاب‌‌نیوز :
همایون شریفی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این طرح که در برخی معابر پرتردد این شهر اجرا می‌شود، از ساعت 16 تا 21 ادامه دارد. از سمت غرب کرج (میدان سپاه) تا پل شورا و از سمت شرق ورودی خیابان حافظ در محدوده اعمال این طرح قرار گرفته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: مسیرهای دیگر این محدودیت‌ها میدان والفجر، میدان سپاه، ابتدای پل شهدای روحانی، خیابان شهید مطهری، پل آزادگان، 45متری کاج، پل جانبازان تا بلوار شورا، چهار راه هفت تیر و بلوار دانش آموز را شامل می‌شود.

شریفی ادامه داد: برای اجرای این طرح از دوربین‌های ثبت تخلف که توسط شهرداری کرج نصب شده و همچنین حضور نیروهای پلیس استفاده می‌شود. این طرح به منظور ایمنی بیشتر، روان‌سازی ترافیک و کاهش آلودگی زیست محیطی و ایجاد آرامش روانی برای خرید آخر سال مردم اجرا شده است.

وی افزود: خودروهای امدادی، حمل و نقل عمومی از شمول این طرح خارج شده‌اند و استفاده از وسایل نقلیه عمومی اعم از تاکسی و اتوبوس درقالب اجرای طرح زوج و فرد از دیگر تمهیدات پیش‌بینی شده برای خدمات‌دهی به شهروندان است.

شریفی بر ضرورت همکاری مردم در اجرای هرچه بهتر این طرح تاکید کرد و گفت: همکاری بیش از پیش مردم در اجرای طرح زوج و فرد کرج به روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی‌های زیست محیطی می‌انجامد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین