کد خبر: ۳۵۲۰۱۶
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲

هزینه های یک رای فوتبالی

رئیس فدراسیون فوتبال که هنوز از سفر فرنگ برنگشته، با دغدغه هایی در خصوص برخی اخبار رسانه ای در خصوص رایش در انتخابات رئیس فدراسیون جهانی فوتبال - فیفا - روبرو شد. برخی رسانه ها رای او را فاش کردند،اما خودش می گوید: اینکه به چه کسی رای داده ام را به هیچکس نگفته ام.
آفتاب‌‌نیوز :
انتخابات رئیس فدراسیون جهانی فوتبال - فیفا - دیشب - جمعه - در مقر این فدراسیون در شهر زوریخ سوئیس برگزار شد.

«جیانی اینفانتینو» در دور نخست در رقابتی تنگاتنگ با «شیخ سلمان» بحرینی و رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا نتوانست، حائز اکثریت آرا شود. او در دور دوم البته رقیب بحرینی خود را شکست داد و با 115 رای در مقابل 88 رای، برای مدت سه سال باقیمانده از ریاست «سپ بلاتر» رئیس برکنار شده ، رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال شد.

آنگونه که برخی رسانه ها نوشتند، رئیس فدراسیون فوتبال پس از برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون بین المللی فوتبال - فیفا - به یک رسانه ایرانی گفت: رایم به «جیانی اینفانتینو» سوئیسی بوده است، زیرا توانایی های او را دیده ام.

کفاشیان بلافاصله مطلب این رسانه را تکذیب کرد و در متنی که روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون فوتبال آن را به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون بین المللی فوتبال - فیفا - منتشر کرد، گفت: رای من مخفی بوده است و به هیچ کس اعلام نکرده ام که به چه کسی رای داده ام.
رئیس فدراسیون فوتبال پیشتر نیز پس از دیدار با «جیانی اینفانتینو» در تهران گفته بود: او را فردی توانمند دیدم و حدس می زنم که بتواند به عنوان رئیس جدید فیفا انتخاب شود.

برخی اظهارنظرهای رسانه ای در خصوص رای کفاشیان در انتخابات ریاست فدراسیون بین المللی فوتبال، مرد نخست فوتبال ایران را نگران کرده است. او در کنفدراسیون فوتبال آسیا مسئولیت دارد و بر اساس برخی گفته ها تا پیش از سفر «اینفانتینو» به ایران بارها گفته بود که در انتخابات به شیخ سلمان بحرینی را می دهد.

اینکه او با شیخ سلمان و اینفانتینو چه توافقاتی داشته است که به تهران نرسیده، تکذیبیه می دهد، مشخص نیست. اما در چند ماه آینده مشخص می شود که آیا صندلی اش در کنفدراسیون فوتبال آسیا لرزان شده است، یا اعتبارش در فیفا افزون.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین