کد خبر: ۳۵۲۰۵۶
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۳

تقدیر حزب اعتدال و توسعه از حضور مردم در انتخابات

حزب اعتدال و توسعه با صدور بیانیه‌ای حضور پرشور مردم ایران پای صندوق‌های رای را نشانی دیگر از تحکیم بیش از پیش پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و از عموم رای دهندگان به سبب خلق این حماسه بزرگ، تقدیر کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
متن کامل بیانیه حزب اعتدال و توسعه به شرح زیر است:

1. انتخابات در جمهوری اسلامی ایران، مظهر مردم سالاری دینی و ضامن حفظ دو رکن جمهوریت و اسلامیت نظام است. حزب اعتدال و توسعه حضور باشکوه و آگاهانه قاطبه مردم پای صندوق های رای ارج نهاده و صمیمانه از تک تک رای دهندگان تقدیر می نماید.

2. حضور آگاهانه مردم پای صندوق‌های رای، بار دیگر نشان داد که ملت فهیم ایران هیچگاه مرعوب و تسلیم حاشیه سازی‌های خارجی و داخلی نخواهد شد و خرد جمعی ایرانیان در پرتو همبستگی ملی، همواره تعیین کننده نهایی است. مردم ایران با حضور خود نشان دادند که راهبرد عقلانیت و تدبیر را ارج نهاده و بر آنند که گفتمان اعتدال و توسعه را به گفتمان مسلط سیاسی کشور تبدیل نمایند.

3. حزب اعتدال و توسعه، ژرفای پیام حماسه حضور میلیونی مردم در اسفند ۹۴ را ادامه حماسه خرداد ۹۲ دانسته و امیدوار است انسجام و همبستگی ملت و حاکمیت بعنوان ارزشمندترین سرمایه اجتماعی عاملی برای تقویت بیش از پیش امنیت ملی، ثبات سیاسی و مسیر روشنی برای رشد و توسعه اقتصادی باشد.

4. انتخابات هفتم اسفند ماه مظهر حرکت تکاملی و بلوغ کنشگران عرصه سیاسی ایران اعم از احزاب، گروه‌ها و چهره‌ها بود. در این دوره به‌ویژه کاندیداهای حزب اعتدال و توسعه، اصلاح طلبان و اصولگرایان معتدل جلوه‌هایی بدیع از مدارا، ایثار و قانونگرایی را چه در مرحله ثبت نام، چه در مرحله تایید صلاحیت‌ها، چه در مرحله تعیین لیست واحد و چه در مرحله تبلیغات انتخاباتی به نمایش گذاشتند. حزب اعتدال و توسعه معتقد است گروه‌های همسو با این رویکرد که برآمده از خواست رای دهندگان به دکتر حسن روحانی در انتخابات 92 بود عهد خود را در حفظ حداکثری دستاوردهای سترگ دولت تدبیر و امید در عرصه های داخلی و خارجی به نمایش گذاشتند.

5. حزب اعتدال و توسعه حماسه هفتم اسفند را بیش و پیش از هر چیز نماد تجدید عهد اکثریت قاطع ملت ایران به نظام و پاسخ به فراخوان رهبر معظم انقلاب اسلامی ارزیابی کرده و آن را به محضر حضرت ولی عصر، روح بلند امام خمینی و شهدا، مقام معظم رهبری و عموم ملت ایران به ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تبریک گفته و از تمامی دست اندرکاران انتخابات اعم از هیات های اجرایی، هیات های نظارت و اعضای محترم شورای نگهبان قدردانی می کند.

6. حزب اعتدال و توسعه از همه ستادها و فعالین خود به ویژه جوانان و زنان در اقصی نقاط کشور که با حداقل امکانات با همت و تلاش شبانه روزی نقشی بسیار موثر در خلق حماسه هفتم اسفندماه ایفا کردند صمیمانه تشکر کرده و اطمینان دارد که با یاری آنان، ترویج، تبیین و گسترش گفتمان اعتدال در میان احاد جامعه در آینده فزونی خواهد یافت.

7. حزب اعتدال و توسعه همچون دیگر فعالان قانونمند سیاسی، منتظر اعلام نتایج قطعی انتخابات از سوی مراجع قانونی بوده و نتیجه نهایی را هر چه که باشد در مسیر اعتلای ایران اسلامی، تحقق دیگر خواسته های ملت و ارتقای سطح رفاه شهروندان می داند.

حزب اعتدال و توسعه

8 اسفند 1394

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین