کد خبر: ۳۵۲۱۶۰
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

کفاشیان: نمی‌توانم بگویم به چه کسی رأی دادم/رأی ایران در فیفا مخفیانه بود

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در پاسخ به این سؤال که رأی فدراسیون فو‌تبا‌ل در انتخابات فیفا به چه کسی بود، می‌گوید: نمی‌توانم بگویم به چه کسی رأی دادیم، چون رأی ما مخفیانه است.
آفتاب‌‌نیوز :
 پس از حرف‌وحدیث‌های منتشرشده مبنی بر رأی فدراسیون ایران به اینفانتینیو در انتخابات رئیس فیفا، علی کفاشیان می‌گوید هیچ‌وقت رأی خود را به‌صورت علنی عنوان نکرده‌ایم و نخواهیم گفت که دراین‌باره به چه کسی رأی داده‌ایم.

به گزارش آفتاب به نقل از "ورزش سه"،رئیس فدراسیون فو‌تبا‌ل ایران در رابطه با چرخش خود از شیخ سلیمان به‌سوی اینفانتینیو پس از سفر وی به تهران گفت: پس از حضور اینفانتینیو در تهران، ما نظرات و دیدگاه‌های او را دیدیم و متوجه شدیم اینفانتینو توانمندی‌های لازم را دارد. این‌گونه نبود که با آمدن اینفانتینو به ایران رأی من برگردد، ما از ابتدا هم نگفته بودیم که قرار است به چه کسی رأی بدهیم.

او ادامه داد: . صحبت‌های بسیار خوبی با اینفانتینیو انجام دادیم، اما بازهم مشخص نبود که به چه کسی رأی خواهیم داد. ما دوست نداشتیم در این فضا موضع خاصی بگیریم که به نفع فو‌تبا‌ل ما نباشد. ما به انتخاب این اینفانتینو احترام می‌گذاریم و معتقدیم که او فرد توانمندی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین