کد خبر: ۳۵۲۱۶۷
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳

جزئیات انفجار و آتش سوزی خط لوله گاز در سردشت

خط لوله ۶ اینچی تغذیه گاز در غرب کشور به دلیل رانش زمین دچار آتش سوزی و انفجار شد که خوشبختانه این حادثه هیچ گونه تلفات انسانی به همراه نداشته است.
آفتاب‌‌نیوز : خط گاز لوله ۶ اینچی تغذیه گاز در سردشت به دلیل رانش زمین شب گذشته دچار آتش سوزی و انفجار شد که خوشبختانه این حادثه هیچ گونه تلفات انسانی به همراه نداشته است.

علت این حادثه آتش سوزی در این خط لوله گاز کشور رانش زمین اعلام شده و حادثه رانش زمین در فاصله یکهزار و ۳۰۰ متری شهر ربط و در نزدیکی شهرک صنعتی سردشت به وقوع پیوسته است.

شرکت گاز آذربایجان غربی همچنین در واکنش به این حادثه گازی، اعلام کرد: به علت رانش زمین خط تغذیه ۶ اینچی گاز شهر ربط آسیب دید که بلافاصله عملیات تعمیر آن توسط نیروهای تعمیراتی آغاز شده است.

از سوی دیگر براساس اعلام شرکت گاز، پس از تعمیر و پیش از برقراری جریان گاز دوباره رانش زمین در این منطقه اتفاق افتاد و موجب شد بار دیگر به این خط انتقال آسیب وارد شود.

در حال حاضر کارشناسان این شرکت و گروه‌های امدادی و تعمیرات در منطقه حضور داشته و در حال بررسی شرایط موجود برای ادامه تعمیرات یا اتخاذ تصمیم‌های بعدی برای حل این مشکل هستند.

به گزارش مهر، شرکت گاز آذربایجان غربی همچنین تاکید کرده است: در شرایط فعلی جریان گاز شهر ربط در غرب کشور قطع بوده و تا اطلاع ثانوی و پایان تعمیرات برقرار نخواهد شد. شهر ربط در شمالغرب کشور با ۱۷ هزار نفر جمعیت دارای ۴۲۰۰ مشترک گاز است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین