کد خبر: ۳۵۲۵۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۲

پیام تقدیر دکتر علی‌نوبخت از مردم/خواهم کوشید تا رهنمود‌های فصل‌ سوم قانون‌اساسی را درباره حقوق ملت، بکاربندم

دکتر علی نوبخت که در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران به مجلس راه یافته است، در پیامی خطاب به مردم گفت: در این رهگذر همانگونه که در برنامه‌های انتخاباتی خود با شما پیمان بستم، به‌یاری پروردگارو همكاري ديگر نمايندگان ارجمند، نخست خواهم کوشید تا رهنمود‌های فصل سوم قانون اساسی را درباره حقوق ملت، بکاربندم.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- دکتر علی نوبخت‌‌حقیقی، منتخب مردم تهران در انتخابات مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی ضمن تقدیر از حضور مردم در انتخابات و همچنین رای به وی، گفت: از این پس با رای شما در راه تندرستی‌، آرامش‌، آسایش و شادمانی همه مردم ایران کوشا خواهم بود.

به گزارش آفتاب، نوبخت افزود: در این رهگذر همانگونه که در برنامه‌های انتخاباتی خود با شما پیمان بستم، به‌یاری پروردگارو همكاري ديگر نمايندگان ارجمند، نخست خواهم کوشید تا رهنمود‌های فصل سوم قانون اساسی را درباره حقوق ملت، بکاربندم.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

به نام خداوند جان و خرد
ملت بزرگ ايران

بادرود، وآرزوی روزهای بهتر، و خوبی ها وخوشی ها همراه آرامش و تندرستی برای شما بزرگواران:

از اینکه با شناخت از پیشینه‌ام‌، من را برای نمایندگی خود در مجلس شوراي اسلامي از شهر تهران شایسته دانستید سرافرازوسپاسگزارم. 

با آنکه ناگزیر،دیر هنگام دست بکار کوشش‌های انتخا‌باتی شدم، خوشنودم که شما با مهربانی، شناختی درست و آگاهانه با بیش از یک میلیون رای از من خواستید که خدمتگزار ایران و اسلام باشم.

در روزهای کمی که برای کوشش‌های انتخاباتی داشتم گروهی از همکاران گرامی و همشهریان ارزنده، نوجوان و سالمند، بی‌آنکه چشم‌داشتی داشته باشند تلاش‌های ارزنده‌ای نمودند که دستاورد آن آراي چشمگير ملت برای نماینده‌شدنم بود. اينجانب با سربلندی، سپاسگزار همه فداکاری‌های شما هستم.

تاکنون برای تندرستی و شادمانی گروهی از شما که درگیر بیماری بودید با همه توان کوشش نموده‌ام. از این پس با رای شما در راه تندرستی‌، آرامش‌، آسایش و شادمانی همه مردم ایران  کوشا خواهم بود. در این رهگذر همانگونه که در برنامه‌های انتخاباتی خود با شما پیمان بستم، به‌یاری پروردگارو همكاري ديگر نمايندگان ارجمند، نخست خواهم کوشید تا رهنمود‌های فصل سوم قانون اساسی را درباره حقوق ملت، بکاربندم.

برای آنکه بیشتر از نیازها و خواست شما آگاه باشم، همواره آماده‌ام به سخنان شما گوش فرادهم و بکوشم در راستاي مسئوليت سنگين نمايندگي قانون‌هایی در مجلس شوراي اسلامي مطرح شود كه دربرگیرنده همه پيشنهادهاي درست شما باشد. براین باور هستم که اگر ما برای زندگی و کار، قانون‌های سودمند و درستی داشته باشیم و به آن عمل نماييم بسیاری از دشواری‌ها از میان خواهد رفت.

پیمان می‌سپارم که در این راه‌، با همياري دولت منتخب ملت برای خوشنودی ایزد یکتا و همه مردم سرافراز ایران از هیچ کوششی فروگزار نکنم.

وظيفه خود مي‌داند از برگزار‌كنندگان انتخابات و كليه عزيزاني كه با تلاش‌هاي شبانه‌روزي در كسب اين موفقيت نقش‌آفريني نمودند سپاسگزاري نمايم.

خاک پاي مردم ايران
علي نوبخت‌حقيقي
دوشنبه ١٣٩٤/١٢/١٠
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
جوان ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
0
3
ز ما باد بر جان آنکس درود که داد و خرد باشدش تار و پود
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین