کد خبر: ۳۵۲۵۶
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۸۴ - ۲۲:۲۸
درخواست عجیب یک سیاستمدار صهیونیستی

نفت وگاز ایران را کلا نادیده بگیرید!

آفتاب‌‌نیوز : بر اساس ادعای این شخصیت صهیونیستی با وجود آنکه دولتمردان اسرائیلی روز 28 مارس 2006 را روز رسیدن ایران به نقطه غیر قابل بازگشت در برنامه های اتمی اعلام کرده اند اما در محور زمان چیز به نام نقطه ی غیر قابل بازگشت وجود ندارد ودر مورد ایران هم همه چیز منوط به تهدیدها ووعده هایی است که به ایران داده می شود وبه جدیتی باز می گردد که طرف های اعلام کننده آن از خود نشان می دهند . 

وی که نظرات خود را در قالب مقاله ای در روزنامه عبری زبان "معاریو" روز سه شنبه به چاپ رسانده معتقد است همان دلایلی که باعث حمله آمریکا به عراق شد باعث شده است تا آمریکا از حمله به ایران صرفنظر کند. 

به گفته سارید نفت بوی دیوانه کننده ای دارد وتاثیر گذاری آن بر رهبران جهان بسیار بیشتر است ، این نفت بود که باعث شد رئیس جمهور آمریکا ومعاونش تصمیم به حمله به عراق وجنگ از پیش باخته بگیرند وهمین نفت هم باعث شده است تا آنها از مقابله با بمب اتمی ایران صرفنظر کنند. 

به زعم این سیاستمدار صهیونیستی گرچه ایران یکی از بزرگترین صادر کنندگان نفت است اما یکی از بزرگترین وارد کنندگان مواد پتروشیمی هم هست ، به نحوی که اگر از ورود مشتقات نفت جلوگیری به عمل آید آفتاب از تهران وماه از اصفهان رخت بر خواهد بست وحرکت در خیابان های تهران مختلف خواهد گردید. 

سارید در بخش دیگری از مقاله خود خواستار تحریم کلی ایران شد به زعم وی مردم جهان می توانند بدون 4 میلیون بشکه نفت ایران به زندگی خود ادامه دهند در حالیکه ایران تنها 5 درصد از گاز طبیعی جهان را تولید می کند اما جامعه جهانی با صهیونیستها برای تحقق اهدافشان همکاری نمی کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین