کد خبر: ۳۵۲۷۲۵
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۲

تکذیب مطلب منتشر شده از آیت الله سجادی پیرامون انتخابات خبرگان

آیت الله سید محمد سجادی از نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه تهران در بیانیه ای اعلام کرد: هر گونه مطلب مرتبط با بنده، بدون مهر و امضاء اینجانب در هر فضایی هیچ گونه اعتباری ندارد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا، وی سه شنبه شب در بیانیه ای که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، خاطرنشان کرد: در تقدیر ظاهری که در خدمتگزاری به نظام مقدس و رهبری عزیز و ملّت مقاوم از مأموریت خطیر خبرگان رهبری حظ وافری نبردم شاکرم که بندگانی صالح تر و رشید تر نظیر حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی بیاری حضرت حق این بار پر بار را به دوش خواهند کشید.

وی در این بیانیه تصریح کرده است: حمد و سپاس خدای جلیل و جمیل را که در حلول بهار طبیعت، بهاری نو ساخت و قلوب مؤمنین و ملّت شریف ایران را یک پارچه گردانید و اقتدار نظام اسلامی که رکن رکینش رهبری معظّم و شجاع است به اسطوره کشاند تا بار دیگر پیام معرفت و آزادی و آزادگی را به رُخ جهانیان بکشاند.

در این بیانیه آمده است: شکر خدای متعال که این بنده ناچیز هم برگ مختصری از این شور و نشاط و هیجان را تجربه کردم و از اعماق وجود لذّت حضور جمعی را یافتم.

آیت الله سجادی در این بیاینه اظهار کرد : در پایان از همه مردم شریف استان تهران، خواهران و برادران و ستادهای مردمی و همه علما و دانشجویان و اساتید دانشگاهها صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم و از دور، دست همه مردم شریف استان تهران و کسانی که سعی در خدمتگزاری بنده ناچیز را داشتند می بوسم و همه را به صبر و حق توصیّه می نمایم و از خدای متعال اعتلای عَلمِ اعلای ایران اسلامی و مردم عزیز و کارگزاران زحمت کش را خواهانم.

آیت الله سید محمد سجادی از کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه تهران بود که موفق به راه یابی به این مجلس نشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین