کد خبر: ۳۵۲۷۷۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰

روزنامه جوان:اصولگرایان نتیجه انتخابات رابدون شکایت پذبرفتند/درسال92می توانستیم اعتراض کنیم و نکردیم

تحلیل واکنش اصولگرایان به انتخابات هفتم اسفند که در نامه احمد توکلی و پیشتر از آن در نامه علی زاکانی و محمداسماعیل کوثری از نمایندگان دور نهم مجلس قابل مشاهده است، موضوعی فراتر از یک تبریک رسانه‌ای به مردم است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روزنامه جوان، پيام‌هاي این‌چنيني بيان‌کننده اين واقعيت است که اصولگرايان برخلاف جريان مقابل همواره سعي خود را بر پذيرش رأي و خواست مردم قرار داده و بر انتخاب مردم ارج مي‌نهند. جالب اينجاست که غلامعلي حدادعادل که او هم از راهیابی به مجلس دهم بازماند، در يکي از شبکه‌هاي مجازي از شوخي‌هاي همشهري‌هايش پس از عدم موفقيت در انتخابات استقبال کرده است. مجموعه اين اتفاقات نه فقط در انتخابات هفتم اسفند، بلکه در انتخابات 24 خرداد 1392 نيز قابل مشاهده است، جايي که حسن روحاني، کانديداي مورد حمايت جريان اصلاح‌طلب با کمتر از 300 هزار رأي از مجموع کل آراي  ملت توانست مقام رياست جمهوري را در همان مرحله اول از آن خود کند و مستقيم به پاستور برود.

اين در حالي است که اين فضا و امکان براي کانديداهاي ديگر رقیب وجود داشت که حداقل نسبت به نتيجه انتخابات اعتراض کنند و اعلام پيروزي روحاني را به تعويق بيندازند، اما هم در انتخابات خرداد سال 92 و هم در انتخابات هفتم اسفند 94 اين اصولگرايان بودند که به‌رغم ناهمسویی با دولت‌هاي برگزارکننده انتخابات در هر دو دوره، بر عملکرد آنها در شمارش آرا مهر صحت زدند و در برابر انتخاب مردم سر تعظيم فرود آوردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
-
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
0
0
اگه اینجوریه پس حتما اونایی که مردم به ویژه مردم تهران را غربزده و انگلیسی و کوفی و ضددین و نامسلمان و ... خطاب می کنه اصلاح طلبان پیروز انتخابات هستند دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
0
2
بله رای مردم رو پذیرفتند چون خودشون روز رای گیری تو حوزه های رای دیدن مردمو ، اعتراضی نمیمونه که بکنن-
...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین