کد خبر: ۳۵۲۸۸۶
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴

زمان پرداخت قسط دوم زائران حج تمتع 95

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به آغاز زمان پرداخت قسط اول زائران حج تمتع 95 گفت: قسط دوم هفته اول اردیبهشت دریافت و آن زمان جزئیات سفر به زائران اعلام می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : سعید اوحدی با اشاره به آغاز زمان پرداخت قسط اول حج تمتع 95 از روز گذشته گفت: زائران می‌توانند قسط دوم را هفته اول اردیبهشت پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه مبلغ 50 میلیون ریال قسط اول بصورت علی‌الحساب است گفت: در اردیبهشت مشخص می‌شود که هزینه‌ها چه مقدار خواهد بود و با توجه به آن، قسط دوم دریافت می‌شود.

رئیس سازمان حج و زیارت تأکید کرد: در هفته اول اردیبهشت جزئیات سفر به مانند اینکه کدام زائران مدینه قبل هستند یا مدینه بعد و یا زمان پروازها و محل اسکان به زائران اطلاع داده می‌شود.

وی زمان اعزام‌های حج تمتع 95 را از نیمه دوم مرداد دانست و گفت: برنامه‌ریزی‌ها برای چگونگی صدور روادید، با توجه به شرایط فعلی دو کشور انجام شده است.

اوحدی در مورد حج عمره گفت: طبق مصوبه دولت اعزام‌های عمره مفرده همچنان در حالت تعلیق است تا زمانی که حکم افسران خاطی عربستانی صادر و اجرا شود.

وی در مورد اعزام‌های نوروزی عتبات عالیات نیز گفت: به علت استقبال خوب مردم از این سفرها، ظرفیت را نسبت به سال گذشته 100 درصد افزایش داده‌ایم.

به گزارش فارس، رئیس سازمان حج و زیارت ادامه داد: مدت این سفرها 5، 7 و 14 روز خواهد بود و از 21 اسفند نیز اعزام‌ها صورت می‌گیرد. ضمن اینکه سفر به سامرا نیز اختیاری است و زائرانی که مایل باشند به سامرا سفر کنند، می‌توانند این گزنه را نیز انتخاب کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین