کد خبر: ۳۵۲۹۸۷
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۷

شکست غیرمنتظره بایرن‌مونیخ و برتری دورتموند در بوندسلیگا

بایرن مونیخ در هفته بیست و چهارم بوندسلیگا در خانه برابر ماینتس شکست خورد و دورتموند با برتری خارج از خانه اختلاف امتیازی خود با بایرن را کم کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 هفته بیست و چهارم بوندسلیگا با برگزاری 7 دیدار به پایان رسید که در مهم‌ترین بازی بایرن مونیخ صدرنشین در خانه به دیدار ماینتس رفت. تیمی که فصل قبل توماس توخل سرمربی فعلی دورتموند روی نیمکت این تیم نشسته بود. بایرن در این دیدار با تمام قوا به میدان آمد ولی در نهایت این ماینتس بود که توانست هر 3 امتیاز این دیدار را کسب کند و دومین شکست بایرن را نیز به این تیم تحمیل کند.

در ابتدا این سامپیرو بود که توانست تیم مهمان را از حریف خود پیش بیندازد و نیمه نخست با برتری یک بر صفر ماینتس به پایان برسد.

در ادامه آرین روبن در دقیقه 64 بازی را به تساوی کشاند. دقایقی به پایان بازی نمانده بود که جان کوردوبا در دقیقه 86 گل پیروزی بخش ماینتس را به ثمر رساند تا این دیدار با برتری 2 بر یک بایرن مونیخ به پایان برسد.

در دیگر دیدار دورتموند موفق شد با دو گل در زمین دارمشتات به برتری برسد. نبود رویس و میختاریان و کمبود خلاقیت در هجوم به وضوح به چشم می آمد ولی در ابتدا آدریان راموس 38 در نیمه اول دروازه تیم میزبان را باز کرد و در ادامه اریک دورم در دقیقه 52 گل دوم تیمش را نیز به ثمر رساند تا دورتموند با کسب 57 امتیاز فاصله خود را با صدر کمتر کند. دارمشتات نیز با 25 امتیاز در جایگاه چهاردهم باقی ماند. عدم حضور مارکو رویس در لیست 18 نفره بازی از تصمیمات عجیب توخل برای این دیدار بود.

به گزارش ایسنا،در دیگر دیدارها شالکه در زمین خود با نتیجه 3 بر 2 هامبورگ را شکست داد. برای شالکه میه یر، هونتلار و شویف گلزنی کردند. همچنین بایر لورکوزن یکی دیگر از تیم های بالای جدولی نیز در خانه به دیدار وردربرمن رفت و با نتیجه پرگل 4 بر یک شکست خورد.

هرتابرلین در خانه با دو گل از سد فرانکفورت گذشت و هوفنهایم نیز با نتیجه 2 بر یک آوگسبورگ را شکست داد.

در جدول رده بندی بایرن مونیخ با 62 امتیاز در صدر قرار دارد و بوروسیا دورتموند 57 امتیازی شده است. هفته آینده در حساس ترین دیدار فصل بوروسیا دورتموند در خانه به دیدار بایرن مونیخ می رود و در صورت برد در این دیدار به 2 امتیازی بایرن می‌رسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین