کد خبر: ۳۵۳۰۱۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷

واکنش قاضی‌پور به اعتراضات: بیدی نیستم که با این بادها بلرزم!/ فقط از بانوان ارومیه که رنجیده‌اند پوزش میخواهم

نادر قاضی پور، نماینده‌ی جنجالی این دو روز درباره ی زنان، پس از دو روز به بازتاب سخنان خود واکنش نشان داد و گفت: من منافق نیستم و مواضع خود را عوض نمی کنم … من بیدی نیستم که با این بادها بلرزم.
آفتاب‌‌نیوز :
قاضی‌پور که به تازگی دوباره در انتخابات مجلس در ارومیه پیروز شده، بامداد پنجشنبه در اینستاگرام خود نوشت: من از حرف هایم که باعث آزرده خاطر شدن بانوان ارومیه شد عذر خواهی می کنم چراکه اصلا روی سخنم با بانوان ارومیه نبود. هستند خانم‌هایی که در مجلس شرایط به نفعشان نبوده است.

*ما مذهبی هستیم و با سه چهار تا پیام تلگرام تکان نمی‌خوریم، عده‌ای می خواهند مرا تخریب کنند چرا که من سرباز و نوکر ولایتم. ولی باید بدانند سرباز امام خامنه‌ای «مدظله العالی» بیدی نیست که با این بادها بلرزد.

*کسانی که جاسوسی کردند و فیلم گرفتند و پخش کردند باید به خود شک کنند چرا که می‌خواستند با تخریب قاضی‌پور رای شما مردم را زیر سوال ببرند. چرا نگفتند ستاد قاضی پور فقط مستضعفین و فقیران بودند؟

*مردم از دورویی‌، نفاق و نامردی خسته شده اند، صد و هفتاد هزار شیر مردان آذربایجان، شیعه و سنی به حقیر رای دادند. شما مردم به بنده رای ندادید بلکه به نظام مقدس جمهوری اسلامی رای دادید.

*بنده بدون شما ارزش ندارم. من نماینده‌ی افراد خاص نیستم بلکه نماینده‌ی مردم و مستضعفینم.

* رهبر ما که قدرتمند، ساده‌زیست و بی‌ریا است کلی حرف‌ها پشت سر ایشان می‌زنند که واقعیت ندارند. در منطقه‌ی قولنجی شایعه انداخته‌اند که در تهران مسجد سنی بسازند قاضی پور نگذاشته است این حرف‌ها کذب است.

*ما عمری است با برادران سنی خرید و فروش کردیم یکجا زندگی کردیم، شما بیشترین رای را به من دادید و تخریب ها به خاطر آن است.

*من در سال بیست روز برای خانم فاطمه زهرا مشکی می‌پوشم. در زندگیم همیشه در هیات ها بوده‌ام ولی برخی کاندیداها فقط در ایام انتخابات به هیات ها می رفتند.

*دوستان من از این موج ها نهراسید چرا که این‌ها بد اخلاقی‌هایی است که به خاطر رای شما می‌کنند، من نوکر مردم و رهبرم هستم، منافقین و کسانی که صلاح نظام را نمی‌خواهند و مخالف ولایت و ثبات انتخابات هستند می‌خواهند با تخریب قاضی پور به اهداف شوم خود برسند.

* تابع وحدتیم و از اهل سنت بهترین دوستان را دارم، در انتخابات امام جمعه‌های جنوب استان آمدند و به من رای دادند، به حرف‌های ضد‌انقلاب گوش ندهید، چون آنها می‌خواهند وحدت و اصول این نظام را زیر سوال ببرند.

*من طرفدار کارگر و مستضعفم چرا که آنها هستند که حاضرند در خط مقدم جانشان را فدای نظام کنند.

*صاحبان زر و زور و تزویر به برخی سایت‌ها پول می‌دهند و آن رسانه ها نوکر پولدارها می شوند چرا همین ها نمی گویند ستاد ما همیشه با قرآن آغاز و با دعای فرج تمام می شد؟ چرا نمی گویند در ستاد ما همیشه مداحی برپا بود و همین برادران سنی ما هم در ستاد همراه با ما اشک می‌ریختند؟ همین ها نشان از وحدت ماست و دشمن از این اتحاد می هراسد.

* برخی رسانه ها سر و ته سخنان من را قطع می کنند تا شرایط سو استفاده خود را مهیا کنند، باید به آنها گفت هر کاری دلتان می خواهد بکنید چرا که قاضی، مردم هستند.

*من منافق نیستم و مواضع خود را عوض نمی‌کنم، برخی من را به خاطر حرف‌ها و موضع‌های ثابتم تخریب می کنند.

* ما برای گرفتن حق‌مان گریه نمی‌کنیم به گریه می‌اندازیم، دریاچه ی ارومیه را هم با اشک‌هایمان نه، با اشک‌هایشان پر می‌کنیم.

*من از کسانی که از من رنجیده‌اند عذر خواهی می‌کنم، آدم های شجاع و نترس حق را می گویند و از حق دفاع می کنند.

*من به شایسته‌سالاری اعتقاد دارم، ستاد ما جای تقسیم قدرت نیست. من بیدی نیستم که با این بادها بلرزم، چندین بار فرمانده خط شکن شدم و در میدان تنها ماندم، مرگ را پذیرفتم، ولی عقب نشینی نکردم. رفاقت با شما را با نمایندگی مجلس عوض نمی کنم.

*هر کس بگوید در انتخابات تقلب شده اشتباه کرده و آب در آسیاب دشمن می ریزد. دشمن نمی‌خواهد ما در آرامش باشیم، هر کس دم از تقلب در انتخابات بزند مطمئنا از اربابان انگلیسی، آمریکایی و اسرائیلیش دستور می گیرد.

منبع: انصاف‌نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
4
7
این آقا نباید اعتبارنامه اش تایید بشه وگرنه ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
4
7
"مردم از دورویی‌، نفاق و نامردی خسته شده اند،"
ایضا مردم از قلدربازی،فحاشی و هتاکی خسته اند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
4
7
کلا این ادم تعطیل ست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
2
0
واقعا ادم باشرفیه دست از توهین کردن بهش بردارید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین