کد خبر: ۳۵۳۰۷۰
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳

پلیس در جست‌وجوی عامل اسیدپاشی به‌روی 2 زن سمنانی

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان از ادامه عملیات دستگیری متهم فراری اسیدپاشی اخیر در سمنان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ محمداسماعیل حداد‌باغی با اعلام این خبر، اظهار کرد: اسیدپاشی ساعت 18 و 56 دقیقه شنبه این هفته هشتم اسفند 94 در یک آرایشگاه زنانه در حوالی میدان سعدی سمنان به مرکز فوریت‌های 110 پلیس اعلام شد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، تیم ویژه‌ای از کارآگاهان در صحنه حاضر شدند و پس از بررسی‌های اولیه، تحقیقات تکمیلی برای شناسایی عامل ناشناس این اقدام آغاز شد.

حداد‌باغی با اشاره به سوختگی جزئی دو خانم 20 و 21 ساله مجروح در این حادثه اسیدپاشی خاطرنشان کرد: مصدومان برای روند درمانی بهتر به بیمارستان سوانح سوختگی در ساری اعزام شدند.

وی یادآور شد: تحقیقات ماموران، بر اساس اظهارات مصدومان ادامه یافت و اطلاعاتی از فرد اسیدپاش به دست آمد و با هماهنگی قاضی پرونده، عملیات دستگیری وی آغاز شد.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان با اشاره به تلاش و پیگیری جدی پلیس این استان برای شناسایی و دستگیری متهم فراری، اضافه کرد: نتایج این پرونده بعد از تکمیل، رسما به اطلاع مردم خواهد رسید.

به گزارش ایسنا؛ در اولین روز هفته جاری دو زن جوان در یکی از خیابان‌های سمنان از سوی فردی ناشناس مورد اسیدپاشی قرار گرفتند.

یکی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه سمنان،با تایید این خبر، اظهار کرد: این افراد به بیمارستان سوانح و سوختگی ساری اعزام شدند.

وی با بیان این‌که قربانیان پس از مداوای اولیه در بیمارستان کوثر سمنان به خارج از استان اعزام شدند، ادامه داد: از آنجا که در سمنان مرکز سوانح و سوختگی وجود ندارد کلیه بیماران مرتبط با سوختگی به نزدیک‌ترین مرکز که در ساری وجود دارد، اعزام می‌شوند.

وی با بیان این‌که اطلاع دقیقی از آخرین وضعیت قربانیان نداریم، اضافه کرد: مراکز درمانی سمنان شرایط مناسب برای مداوای بیمارانی از این دست را ندارد.

به گزارش خبرنگار ایسنای سمنان؛ عصر روز شنبه این هفته دو زن جوان در یکی از معابر سمنان مورد حمله فرد یا افرادی قرار گرفتند که یکی از آنان از اتباع افغان است.

هنوز از دلایل و چرایی اسیدپاشی به این دو زن که در جلوی یک آرایشگاه زنانه مورد حمله قرار گرفتند اطلاع دقیقی در دست نیست اما اسیدپاشی بر روی بدن و خصوصا پاهای این افراد انجام شده بود به طوری که بخش عمده لباس یکی از قربانیان از شدت اسید کاملا سوخته بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین