کد خبر: ۳۵۳۱۳۸
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱

مربی استقلال خوزستان: از این به بعد فقط برای صدرنشینی می‌جنگیم

مربی تیم استقلال خوزستان گفت: از این پس فقط برای صدرنشینی خواهیم جنگید.
آفتاب‌‌نیوز :
سید اکبر پورموسوی در نشست خبری پس از دیدار تیم های استقلال خوزستان و سیاه جامگان ابومسلم مشهد در خصوص پیروزی تیمشان گفت: خدا را شاکرم که سه امتیاز مسابقه را کسب کردیم و بار دیگر به صدر جدول صعود کردیم. از این پس بیشتر می توانیم به صدر جدول فکر کنیم ضمن اینکه خوشحالم که عیدی خوبی در آخرین بازی خانگی‌مان به هواداران داریم.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه در سه بازی پس از انجام تعویض تیم‌شان گل دریافت کرده است گفت: تیمی که گل می‌خورد مجبور است به جلو حرکت کند. این مساله در خصوص حریفان‌مان نیز صادق بود. ما روی یک غافلگیری گل خوردیم و فکر نمی کنم دلیلش تعویض‌هایمان بود. به هر حال بازیکنی که به زمین می رود باید از لحاظ روحی و روانی آماده باشد. وقتی تیم حریف بازی مستقیم انجام می‌دهد خود به خود توپ های سوم اهمیت پیدا می‌کنند و ما در دقایقی از بازی در جمع کردن توپ سوم کم‌کاری کردیم.

به گزارش ایسنا، مربی تیم استقلال خوزستان افزود: ما در نیم فصل دوم در بازی‌های خانگی نبرده بودیم و در چند بازی نیز بعد از زدن گل، گل مساوی را خوردیم و بازی‌های برده را از دست دادیم. حساسیت بازی بسیار بالا بود و ما می‌خواستیم صدر جدول را از دست ندهیم. به هواداران نیز قول می دهیم که از این به بعد فقط برای صدرنشینی می‌جنگیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین