کد خبر: ۳۵۳۱۳۹
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱

فرهاد کاظمی: راحت به حریف شانس گلزنی می‌دهیم

سرمربی تیم سیاه جامگان مشهد با بیان اینکه بازیکنان به اندازه توانایی شان در این بازی تلاش کردند عنوان کرد: ناراحت هستم که بازیکنان به راحتی به حریف شانس می دهند.
آفتاب‌‌نیوز :
 فرهاد کاظمی در نشست خبری پس از دیدار تیم های استقلال خوزستان و سیاه جامگان مشهد در خصوص بازی عنوان کرد: در ابتدا به جامعه ورزش خوزستان بابت درگذشت آقای فتاحی گزارشگر محبوب فوتبال آبادان و همچنین عبدالرضا سعدی بازیکن سابق استقلال اهواز تسلیت می گویم.

وی در خصوص بازی گفت: باید بگویم که در بازی هیچ موقع مالکیت توپ تاثیر صددرصدی ندارد. ما با شانس‌های زیادی که در نیمه دوم داشتیم می توانستیم برنده بازی باشیم ولی شانس نداشتیم.

وی افزود: برای ویسی که تیمش بازی های بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته و برای تیمش آرزوی موفقیت دارم. داوری نیز یکی از بهترین داوری هایی بود که من تا الان دیده بودم.

به گزارش ایسنا،سرمربی تیم سیاه جامگان مشهد گفت: در این بازی 4-5 موقعیت تک به تک داشتیم . همچنین نبود 4- 5 نفر از بازیکنان‌مان نیز باعث مشکلاتی شده بود ولی در کل از عملکرد فنی تیم راضی هستم زیرا بازیکنان به اندازه توانایی‌شان تلاش کردند. تنها از این موضوع ناراحت هستم که بازیکنانم به راحتی به حریف شانس گلزنی می دادند. ما در این چند ماه روی ضربات ایستگاهی خیلی کار کردیم ولی باز هم روی دو ضربه ایستگاهی گل خوردیم که از این موضوع ناراحت هستم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین