کد خبر: ۳۵۳۲۴۷
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲

پیروزی یک نیمه‌ای استقلال مقابل راه آهن

استقلال با یک گل در نیمه نخست مقابل راه آهن به پیروزی رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
نیمه نخست دیدار تیم های راه آهن و استقلال از هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر با پیروزی یک بر صفر آبی‌های پایتخت به پایان رسید.

در بیست دقیقه نخست، این دیدار با توجه به تغییرات زیاد استقلالی ها در فاز دفاعی، این راه آهن بود که بازی تهاجمی را ارائه داد ولی تلاش های این تیم بخصوص در ضربات کرنر نتیجه بخش نبود.

در اواسط نیمه نخست استقلالی ها کمی جلو کشیدند اما فرصت گلزنی خاصی به دست نیاوردند تا اینکه در دقیقه 25 بازی تیم راه آهن روی یک ضد حمله فرصت مناسبی را به دست آورد. سید علی فاطمی بازیکن سابق پرسپولیس و فعلی راه آهن این فرصت را در داخل محوطه جریمه استقلال داشت تا تیمش را به گل برساند اما شوت او را رحمتی با یک دست به کرنر فرستاد.

در ادامه این دیدار و در دقیقه 32 بازی شوت سجاد شهباززاده می توانست استقلال را به گل برساند اما توپ او به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و راهی اوت شد.

در دقیقه 45 حرکت خوب شهباززاده از سمت چپ دروازه راه آهن با پاس رو به بیرون او همراه شد که شوت خرسندنیا را ابتدا فروزان گرفت اما در ادامه با پای خود توپ را درون دروازه کرد تا استقلال با یک گل پیش بیفتد.

ترکیب راه آهن: محسن فروزان، ابراهیم کریمی، فرشاد فرجی، احمد مهدی زاده، حمیددیوسالار، مهدی حنفی، حامد زمانی، بهادر عبدی، علی فاطمی، مهراداد محمدی و محمدعباس زاده.

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، میلاد فخرالدینی، هرایر مگویان، امین حاج محمدی، امید امید نورافکن، روزبه چشمی، محمدرضا خرسند نیا، بهنام برزای، محسن کریمی، فرشید اسماعیلی، سجاد شهباززاده.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین