کد خبر: ۳۵۳۲۴۹
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱

زیدان: بازگشت بیل خبر خوبی است

سرمربی رئال مادرید از بازگشت مهاجم ولزی اش خشنود است.
آفتاب‌‌نیوز :
رئال مادرید شنبه در هفته بیست و هشتم لالیگا به مصاف سلتاویگو می‌رود. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: بازیکنانی که شرایط بازی را دارند به میدان می‌روند. همیشه بازیکنان جوانی هستند که می‌خواهند به میدان بروند. همه آن ها آماده هستند. برای من همه بازیکنان برابرند.

سرمربی رئال مادرید درباره گرت بیل اظهار کرد: او در فهرست 18 نفره خواهد بود و این خبر خوبی است. هواداران از این موضوع خوشحال خواهند شد. نمی‌دانم چند مدت از میادین دور بود اما اکنون از همه مهمتر حضورش در کنار دیگر بازیکنان است.

زیدان در مورد ترکیب بازی فردا گفت: بهترین ها را به میدان خواهم فرستاد. به بازی لیگ قهرمانان توجهی ندارم و تنها به فردا فکر می‌کنم. باید بازی خوبی به نمایش بگذاریم و تیم را کمی متفاوت ببینیم. از تنها چیزی که ناراحتم بازی نکردن آلوارو آربلوئا است. او برای بازی فردا دعوت نشده است.

سرمربی فرانسوی در ادامه افزود: لوکا مودریچ در فهرست 18 نفره قرار ندارد اما مارسلو حضور دارد. آنها در شرایط خوبی هستند اما نمی‌خواهم در رابطه با آنها ریسک کنم چون سه شنبه باید به مصاف رم برویم. مودریچ برای بازی کردن هنوز آماده نیست. تونی کروس نیز به علت سرماخوردگی این بازی را از دست داد.

به گزارش آفتاب به نقل از ایسنا، زیدان درباره وضعیت جسمانی بازیکنانش گفت: بازیکنان به من گفتند از لحاظ فیزیکی در شرایط خوبی به سر می‌بریم و چیزی تغییر نکرده است. پیش از این نیز در وضعیت بدی قرار نداشتند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین