کد خبر: ۳۵۳۲۸۹
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶

نظر تابش درباره رای مردم

یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس با بیان این که مجلس دهم متشکل از انسان‌های معتدل،‌ منعطف و خواستار توسعه و پیشرفت کشور است، گفت:‌ مجلس آینده باید به خواست و رای مردم توجه کند. نظر مردمی که مبتنی بر تمامیت‌خواهی و حاکمیت اخلاق و فضیلت‌ها در جامعه به خصوص فضای مجالس است.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدرضا تابش در گفت‌وگو با ایسنا در ارزیابی از نتیجه انتخابات مجلس گفت: اصولگرایان در طول هشت سال گذشته تقریبا سه قوه را در اختیار داشتند که سیاست‌های آن‌ها در عرصه‌های مختلف فرهنگی،‌ سیاسی و اجتماعی مقبول مردم واقع نشده است. باید این موضوع را بپذیریم که مردم خواستار تغییر در این سیاست‌ها و رویه‌ها هستند.

او با تاکید بر این که انقلاب، اسلام و رهبری را دوست دارد توضیح داد: مردم تحکم و حذف و جداماندن از دنیا و برخورد قهرآمیز با مسائل را نیز نمی‌پسندند. باید با عنایت با این موضوع در عین حافظت از ارزش‌های اسلامی رویه‌ای را برگزینیم که اعتماد مردم حفظ شود و اخلاق در جامعه ملاک عمل باشد. هم‌چنین ایران بتواند در مدار پیشرفت و توسعه و ترقی قرار گیرد تا مطالبات و خواسته‌های مردم برآورده شود.

منتخب مردم اردکان در مجلس دهم گفت:‌ در واقع رای مردم نفی تمامیت خواهی و بداخلاقی و پافشاری بر این بود که در عین حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب می‌خواهند تحولات در عرصه‌های مختلف به وجود آید.

وی با تاکید بر این که مجلس دهم باید اخلاق و دوری از افراط‌گرایی را سرلوح کارش قرار دهد، گفت: وظیفه مجلس بعدی با شاکله‌ای که اکثریت آن‌ها اعتدالی و منطقی هستند این است که اگر حتی مقدار قلیلی از افراد تندرو هم در مجلس آینده حضور دارند آن‌ها نیز مجبور به توجه به رای مردم شوند. رایی که در آن نفی تمامیت‌خواهی و حاکمیت اخلاق و فضیلت‌ها در جامعه به خصوص در فضای مجلس نهفته است.

تابش در پایان در توضیح گرایش سیاسی مجلس دهم گفت:‌ مجلس دهم متشکل از انسان‌های معتدل، منعطف و خواستار توسعه و پیشرفت کشور با مشی اخلاقی و ان‌شاء‌الله خردورزانه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین