کد خبر: ۳۵۳۴۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰

میلیاردر ۱۹ ساله، جوان‌ترین ثروتمند جهان/ دو خواهر میلیاردر نروژی چقدر دارایی دارند؟

دختر ۱۹ ساله نروژی، جوان ترین میلیاردر جهان شناخته شده است. در حالی که هنوز ۲۰ سالش نشده است، دختر جوان نروژی جزو جوان ترین میلیاردرهای جهان شناخته شد.
آفتاب‌‌نیوز :
وارث تنباکو و توتون، آلکسندرا آندرسن در سال ۲۰۱۶  به دلیل سهامی که در شرکت سرمایه گذاری ferd داشت، به لیست میلیاردرها اضافه شد.

ثروت آندرسن حدود ۱.۲ میلیارد دلار تخمین زده شده است.

دختر جوان که به اسب سوری علاقه مند است و خواهرش که از او کمی بزرگتر است، هر کدام ۴۲.۲ درصد از شرکت خصوصی نروژی سهم دارند که به وسیله جدشان یوهان هنریک آندرسن خریداری شده است. این شرکت بزرگترین شرکت سیگار نروژ خواهد بود.

خواهر آلکساندرا که رتبه ۱۴۷۵ امی را در لیست ثروتمندترین افراد جهان دارد، می گوید که به کمک رسانه ها، شهرت کسب کردند و معروف شدند.

خواهر آلکساندرا، کاتارینا به رسانه نروژی گفت: پس از اینکه خبر میلیارد شدن این دو خواهر در رسانه اعلام شد، در صفحه ها مجازیشان بیش از هزاران افراد آنها را دنبال می کنند.

به گزارش خبرآنلاین، ولی با تمام ثروتی که به آن ها منتقل شده، مسوولیت مدیریت این شرکت نیز بر دوش این دو خواهر است و باید وارث خوبی برای این شرکت باشند و مانند قبل، این شرکت را در جایگاه بالایی در صنعت دخانیات نگه دارند.

منبع: یاهونیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
1
0
مردم هم پدربزرگ دارن ما هم پدربزرگ داریم
فد کوتاه و دماغ گندش به ما رسید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین