کد خبر: ۳۵۳۴۵۳
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴

ابلاغ دستورالعمل اردوهای مطالعاتی مدارس در نوروز

دستورالعمل اردوهای مطالعاتی مدارس در تعطیلات نوروز اعلام شد.
آفتاب‌‌نیوز :
کاربری در صفحه مشکلات مردم نوشته است:" پسر من امسال کنکور دارد و مدرسه برای اردوی مطالعاتی درخواست هزینه برای تعطیلات عید کرده. ایا این وجه قانونی است؟"

در همین زمینه روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش پاسخ داد: دستورالعمل برگزاری اردوهای مطالعاتی مدارس دولتی برای نوروز ۹۵ به تمام مدارس ابلاغ شد. براساس این دستورالعمل تمامی اردوهای فرهنگی و زیارتی باید بر اساس مقررات اردو و بازدید وزارت آموزش و پرورش برنامه‌ریزی و اجرا شود.

او با بیان اینکه طول دوره مطالعاتی از سوم فروردین ماه 95 تا حداکثر 10 روز است ادامه داد: اقامت شبانه در ایام اردوی مطالعاتی داخل مدارس مجاز نیست. همچنین تاریخ شروع و پایان اردو و ساعات فعالیت‌های روزانه در طول برگزاری اردو باید در مجوز قید شود و زمان روزانه حداکثر باید از ساعت 7 صبح تا 19 (7شب) باشد.

به گزارش خبرآنلاین، ثقفی مطرح کرد: دانش آموزان پایه سوم و دوره پیش دانشگاهی می‌توانند به صورت کاملا اختیاری در اردوی مطالعاتی شرکت کنند و حضور سایر دانش آموزان مهمان در اردو قانونی نیست. همچنین سرپرستان اردو باید الزاما از بین همکاران رسمی آموزس و پرورش باشند و استفاده از مشاوران متعهد و مجرب رسمی الزامی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین