کد خبر: ۳۵۳۴۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران برکنار شد

وزیر صنعت، معدن و تجارت، علی سلیمانی را از ریاست هیأت مدیره و مدیرعاملی شرکت شهرک‌های صنعتی تهران برکنار و محمدرضا قاهری بدر را جانشین وی نموده است.
آفتاب‌‌نیوز :
وزیر صنعت، معدن و تجارت، علی سلیمانی را از ریاست هیأت مدیره و مدیرعاملی شرکت شهرک‌های صنعتی تهران برکنار و محمدرضا قاهری بدر را جانشین وی نموده است.

به گزارش ایلنا، علی سلیمانی که مدیر پروازی خط هوایی مشهد ـ تهران بوده است، از فروردین 1393 تا کنون مدیریت شرکت شهرک‌های صنعتی تهران را برعهده داشت که گفته می‌شود به دلیل ضعف مدیریتی و عدم تعامل مناسب با صنعتگران، از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت برکنار شده است.

محمدرضا قاهری بدر هم که هم‌اکنون معاون اجرایی معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌باشد، در گذشته، معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی تهران و مدیرعاملی شرکت داروسازی جابر ابن حیان را عهده‌دار بوده است.

گفتنی است، ماه گذشته نیز طی حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت، علی یزدانی ورزنه معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت، جایگزین سیدمحمدعلی سیدابریشمی به عنوان رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
0
0
قیمت زمین های صنعتی تهران در دوران مدیریت ایشان بیش یک و نیم برابر شده است و دیگر کسی توان خرید ان را ندارد. همچنین ایشان بطور غیر قانونی بیش از 30 درصد قیمت زمین را تحت عنوان حق مرغوبیت اضافه می گرفتند. من نمی دانم مرغوبیت زمین در بیابان حسن اباد بدون هیچ گونه امکاناتی کجاست .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین